F1: Még el se indult a szezon, de a Renault már új autóról beszél

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2016.02.26. 14.43

A Renault csapatfőnöke, Frederic Vasseur szerint nem elképzelhetetlen, hogy a csapat még az idén bemutat egy B autót.

barc_teszt_03_08A Lotus elhúzódó átvétele miatt nem volt sok ideje autófejlesztésre a Renault-nak, ez meg is látszott a csapat erején a barcelonai tesztelés első hetében. A pilóták tisztában vannak vele, hogy nem kicsi az alakulat lemaradása a Mercedeshez képest, erre egy B autó készítése lehet a megoldás. “Későn végeztünk a Lotus átvételével” – ismerte el Frederic Vasseur csapatfőnök. “Az első enstone-i megbeszélésünkön az első célként azt tűztük ki, hogy egyáltalán elkészüljünk az első tesztre.” “Át kellett alakítanunk a kasztnit a Renault-motorra, ami nem azt jelenti, hogy mindent az alapoktól kezdtünk. De majdnem. Nincs rövid távú célunk, nem akarjuk azt mondani, hogy hetedikként vagy nyolcadikként szeretnénk végezni.” “Könnyű lenne azt mondani, hogy átmeneti évben vagyunk, majd 2017-ben térjünk vissza az elvárásainkra. Ez azonban nem lenne jó pszichológiailag, az utolsó századért is küzdenünk kell.” “Hogy bevetünk-e egy továbbfejlesztett autót a szezon közben? Lehet, de először derüljön ki Melbourne-ben, hol állunk, és jó lenne véglegesíteni a 2017-es szabályokat. De még ha 2017-re is állunk át, teljes elkötelezettséggel csináljuk végig az idei szezont.”

Kommentek

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

Marad Rexton a SsangYong csúcsmodellje

Nem várta meg a világpremiert a SsangYong, idő előtt bemutatott két képet a múlt héten beharangozott nagy szabadidő-modelljéről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.