F1: Régi motorral is megtáltosodik a Toro Rosso

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.25. 11.46

Carlos Sainz szerint a Toro Rossóba idén bekerült tavalyi Ferrari-motor is előrelépést jelent a tavalyi Renault-hoz képest.

Tavaly decemberben a fejlesztés szempontjából az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy a Red Bull kisebbik csapata, a Toro Rosso búcsút int a Renault erőforrásainak, és 2016-ben a Ferrari 2015-ös specifikációjú motorjaival indul majd. A faenzai csapatnál őrült kapkodással, éjt nappallá téve dolgoztak az új autón, de még így sem készültek el, így a héten a Barcelonában zajló első téli tesztre a 2015-ös autó új elemekkel frissített változatával érkeztek, amelyről még a festés is hiányzik. sainz_tororosso A fentiekhez képest a Toro Rosso szépen muzsikál, Carlos Sainz szerdán 161 kört húzott le az autóval, a Ferrari-motorral pedig nagyon elégedett: “Nem is kérdés, hogy előrelépés. Ahogy számítani lehetett rá, nagyobb a motorerő, nagyobb a végsebesség, könnyedén kezelhető az akkumulátor, és ugyanolyan, talán egy kicsit még jobb a vezethetőség is. De nem is ez a fő újdonság, hanem a megbízhatóság, ami a leginkább kellett nekünk.” “Jó irányba haladunk, fejlődünk, napról napra nagyobb távot megyünk – pontosan ez is volt a cél a tavalyi és idei elemekből összeállított mostani autóval. Egyelőre nem a teljesítményre hajtunk, a megbízhatóságon kívül semmivel nem foglalkozunk. Tavaly ez volt a gyenge pontunk, most viszont minden különösebb gond nélkül falja a köröket az autó. Apró, egészen kicsi hibák vannak, de ezektől tekintve fejlődünk és sokkal jobb megbízhatóságra számítunk idén.”

Kommentek

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.