F1: Az új csapat nem kap pénzt Ecclestone-tól

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2016.02.25. 02.02

Az újonc Haas még nem kötött kereskedelmi megállapodást Bernie Ecclestone-nal, így egyelőre nem jogosult a bevételekből való részesedésre.

a_000_874QM_europress_EZANoha a Haasnak rengeteg ideje volt az F1-es felkészülésre, a hosszú hónapokba az nem fért bele, hogy a csapat Bernie Ecclestone-nal, pontosabban a Formula One Managementtel is megkösse a szükséges kereskedelmi megállapodást. Ennek hiánya miatt most az a helyzet, hogy a Haas jelenleg nem jogosult a kereskedelmi bevételekből való részesedésre, így pénzdíjra sem számíthat a konstruktőri helyezése alapján. “Mondjuk úgy, hogy közel a megállapodás” – fogalmazott Günther Steiner, a Haas csapatfőnöke. “De jelenleg sokkal inkább bátorít a mutatott fejlődésünk.” “Ausztráliában szeretnénk bejutni a Q2-be, és lehetőleg szerezni egy pontot. De ha nem jön össze, akkor is az első tizenöt között szeretnénk lenni. Fantasztikus lenne, ha a bajnokság végén hetedikként zárnánk.” a_000_874B3_europress_EZA A Haas autója jelenleg finoman szólva sincs tele szponzormatricákkal, de Gene Haas tulajdonos nem érzi kényszernek, hogy tele legyen logókkal a festés. “Sok felkérést kaptunk, de nem olyan számokat hallottunk, amilyeneket szerettünk volna” – mondta Haas. “Ha jön egy megfelelő szponzor, akkor meghallgatjuk az ajánlatot. De részünkről ez nem kényszer, felkészültünk rá, hogy anyagilag hatékonyak leszünk.” A barcelonai tesztelés harmadik napján egyébként a második helyen zárt Romain Grosjean az autóval, de ennek nem tulajdonít nagy jelentőséget. “Nem számítottam a második helyre, de nem is ez a lényeg” – nyilatkozta a francia. “Az a fontos, hogy minél több kilométert tegyünk meg az autóval. Rengeteg az új alkatrész, és ki kell próbálnunk, hogyan működnek. Két nagyobb változtatást csináltunk, mindkettő jól működött. Jó irányba haladunk.”

Kommentek

Ez történik, ha Fiat-vezér nyúl BMW-hez

Különleges fényezéssel tartja a figyelem középpontjában elektromos úttörőit a BMW. Egy Agnelli-unoka volt az elkövető.

Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera

A Párizsi Szalonon az Opel standjának legnagyobb attrakciója az új elektromos autó, az Ampera-e. Látványos display-t is építettek a kocsi köré, ami egy töltéssel jött Londonból Párizsba.

Króm grillrácsos új Suzuki, két új turbómotorral!

Élőben meggyőzően is néz ki és meggyőzően is megy az új, vagy legalábbis felfrissített magyar Suzuki. Az automata váltós, nyitható üvegtetős, bőrüléses, követőradaros, érintőképernyős navis csúcsváltozatban pedig csak lestem, mint a luki nyúl: ilyen Suzukit is gyártunk?

Ha meglátod ezt a lakóbuszt, egyből be akarsz költözni

Sokan álmodnak titkon arról, hogy megveszik életük lakókocsiját. Egy amerikai cég olyan lakóbuszt épített, mely a legvadabb álmokat is túlszárnyalja.

Amikor 280-nál leszakad az ajtó, az nem vicc

A pilóta nem kicsit lepődött meg, amikor egyszer csak a száguldó út néz vissza rá az anyósülés felöl

Győri gyilkológép: Audi RS3 Limousine

A fél évvel ezelőtt bemutatott Audi RS3 hajtáslánca most az A3 limuzinba is beköltözött. Jól áll neki a lépcsős far.

Szintet ugrott az új Nissan Micra

Nagyon áramvonalas az új Nissan Micra, de ami igazán meglepő benne, hogy az ötödik generáció végre igazán szép belül.

Magyar gazdák derékig sárban

Hiába a több tonnás vas, a hatalmas kerekek és az ügyes sofőr, a magyar gazdákat sem kíméli a kegyetlen sár, amiből sokszor nincs menekvés.

Családalapító ökoterepes: Mercedes Generation EQ

Elektromos terepkupéval szemlélteti a Mercedes az emissziómentes közlekedés közelgő diadalát. Lenyűgöző számadatok következnek.

Videón az új Suzuki Ignis

Úgy látszik, a Suzuki még mindig képes réseket meglátni kisautó-kínálatában. A legújabb modell egy Japánban gyártott városi terepjáró, amely jövő év elején érkezik hazánkba.

F1: Vettel lemondott a győzelemről

A Maláj Nagydíj pénteki edzései után Sebastian Vettel elismerte, hogy normális körülmények mellett a Ferrarinak nincs igazi esélye a vasárnapi győzelemre.

Párizs az idén kísértetszalonná változott

Az autókiállítás második napján reggel tízkor még több a hosztessz és a kocsikat törölgető segéderő, mint a látogató. Hova lettek innen az emberek?