F1: A Renault-tól idén nem várhatunk sokat

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.25. 12.55

A Renault-t első ízben szerdán kipróbáló Kevin Magnussen szerint sok javulásra van még szükség, de annak örül, hogy nem rozsdásodott be az elmúlt egy évben.

barc_teszt_03_17 A McLarennél 2015-re kispadra ültetett, majd az év végén elküldött Kevin Magnussen 2016-ra a Renault új gyári csapatánál kapott versenyzési lehetőséget. A dán pilóta szerdán próbálta ki az új autót, azt mondja, izgult, de alapvetően jó élmény volt. “Jól éreztem magam ma, ami pozitív, ugyanis egy kicsit izgultam, hiszen annak ellenére, hogy állandóan a vezetésre, a versenyzésre gondolok, egy kicsit azért felejtettem, de a pályán visszatért a rutin.” Magnussen nem szerette volna összehasonlítani a Renault-t a tavalyi McLarennel – amit egy filmezési napon vezetett -, de abban biztos, hogy sok területen kell még javítani az RS16-ost. “Egy kicsit más, de tényleg elég rég vezettem már a McLarent, az érzés pedig megkopik. De azért látok különbségeket. Sok dolgunk van még. Az alapok, az autó balansza jó, legalábbis az én stílusomhoz passzol. Könnyen vezethető, kiszámítható az autó, de természetesen nagyobb leszorítóerő és motorerő kellene még, bízzunk benne, hogy a járgány viselkedése nem változik, amikor majd azok is meglesznek!” barc_teszt_03_16 Magnussen egyébként nagyon elégedett új csapatával, de úgy hiszi, valódi előrelépésre csak a 2017-es szabályváltozások idején számíthatnak. “A pénzügyi nehézségek miatt sok dolgot leállítottak Enstone-ban (tavaly és tavalyelőtt), de okosan, a túlélés érdekében tették ezt, és most kezdenek visszatérni a dolgok a normális kerékvágásba, újra épülnek a dolgok, persze időbe telik majd, míg összejönnek a megfelelő szakemberek és jól megy a közös munka. Majd a nagy szabályváltozások idején, 2017-ben, 2018-ban lesz igazi kiugrási lehetőségünk.” “De Enstone maga a motorsport, maga a Forma-1. A gyárba belépve egyetlen olyan dolgot sem látni, aminek nincs köze a Forma-1-hez. Enstone-ban mindenkinek az F1 az élete, csakis erre koncentrálunk, ami igazán tetszik nekem.”

Kommentek

Még idén jön a BMW új roadstere

Szépen alakul a Toyota Supra ikertestvéreként fejlesztett új Z4-es, már közúti tesztjeiket járják a prototípusok.

Koros buszokkal szállítanák az utasokat Szeged környékén

Akár 16 éves buszokat is bérelne a DAKK alvállalkozója, mely főleg Szeged környékén tevékenykedik.

Télen igazán jó a habos kefélés

Télen is fontos az autómosás, sőt talán még fontosabb mint a nyári hónapokban. De vajon milyen eredményt érhetünk el az egyszerű önkiszolgáló autómosóban szorgoskodva? Sima gőzborotva a habkefe ellen!

Ki nem találnád, mivel jár mától Schwarzenegger

Egy osztrák autóipari vállalkozás megépítette azt az autót, ami egyszerre felel meg a bennünk élő ösztönlénynek, és környezettudatos öko-egónknak. Arnold kapott is belőle egy példányt.

Már szupersportkocsikat is érint a légzsákbotrány

Ferrarikat és McLareneket is találunk a hibás Takata légzsákok miatt indított visszahívás-sorozat legújabb ütemében.

Mindig is imádtad a 007-est? Akkor ez tetszeni fog.

Ez a patent kis infografika összeszedte James Bond kedvenc autóit, és néhány tudnivalót róluk.

Ezek a legjobb használt dízelek

A brit Diesel Car magazin kielemezte a piacot, és összeállította kedvenc használt autóinak listáját. Szerintük ma ezeket érdemes megvenni Európában másodkézből.

Vidéken is tiltják az autóhasználatot

A levegő minőségének romlása miatt hétfő reggel a városi szmogriadó-bizottság elrendelte a szmogriadó riasztási fokozatát Nyíregyházán.

F1: Évi 100 millió dollártól búcsúzhat a Ferrari

A Forma-1 új tulajdonosa eltörölné a Ferrarinak évről évre elképesztő összegeket hozó bónuszrendszert, a bevételek elosztásának egyenlősítését tervezik.

Ogier Forddal is rögtön nyert

Sébastien Ogier nyerte a rali-világbajnokság monte-carlói nyitóversenyét.

F1: Vettel egyedül leverte a világot – videó

A Race of Champions gálaversenyen Sebastian Vettel csapattárs nélkül küzdötte végig a nemzetek kupáját, amelyen hetedszerre is Németországot tette győztessé.

Limitált szériával nyit az Alfa Stelvio

280 lóerős, kétliteres turbómotorral, automata váltóval, összkerékhajtással kínálja a Stelvio első, megvásárolható szériáját az Alfa.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.