F1: A Renault-tól idén nem várhatunk sokat

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.25. 12.55

A Renault-t első ízben szerdán kipróbáló Kevin Magnussen szerint sok javulásra van még szükség, de annak örül, hogy nem rozsdásodott be az elmúlt egy évben.

barc_teszt_03_17 A McLarennél 2015-re kispadra ültetett, majd az év végén elküldött Kevin Magnussen 2016-ra a Renault új gyári csapatánál kapott versenyzési lehetőséget. A dán pilóta szerdán próbálta ki az új autót, azt mondja, izgult, de alapvetően jó élmény volt. “Jól éreztem magam ma, ami pozitív, ugyanis egy kicsit izgultam, hiszen annak ellenére, hogy állandóan a vezetésre, a versenyzésre gondolok, egy kicsit azért felejtettem, de a pályán visszatért a rutin.” Magnussen nem szerette volna összehasonlítani a Renault-t a tavalyi McLarennel – amit egy filmezési napon vezetett -, de abban biztos, hogy sok területen kell még javítani az RS16-ost. “Egy kicsit más, de tényleg elég rég vezettem már a McLarent, az érzés pedig megkopik. De azért látok különbségeket. Sok dolgunk van még. Az alapok, az autó balansza jó, legalábbis az én stílusomhoz passzol. Könnyen vezethető, kiszámítható az autó, de természetesen nagyobb leszorítóerő és motorerő kellene még, bízzunk benne, hogy a járgány viselkedése nem változik, amikor majd azok is meglesznek!” barc_teszt_03_16 Magnussen egyébként nagyon elégedett új csapatával, de úgy hiszi, valódi előrelépésre csak a 2017-es szabályváltozások idején számíthatnak. “A pénzügyi nehézségek miatt sok dolgot leállítottak Enstone-ban (tavaly és tavalyelőtt), de okosan, a túlélés érdekében tették ezt, és most kezdenek visszatérni a dolgok a normális kerékvágásba, újra épülnek a dolgok, persze időbe telik majd, míg összejönnek a megfelelő szakemberek és jól megy a közös munka. Majd a nagy szabályváltozások idején, 2017-ben, 2018-ban lesz igazi kiugrási lehetőségünk.” “De Enstone maga a motorsport, maga a Forma-1. A gyárba belépve egyetlen olyan dolgot sem látni, aminek nincs köze a Forma-1-hez. Enstone-ban mindenkinek az F1 az élete, csakis erre koncentrálunk, ami igazán tetszik nekem.”

Kommentek

F1: Alonso így izmozott Hamiltonnak

Fernando Alonso az Ausztrál Nagydíj előtt még egészen jó kedvében volt.

F1: A Mercedes orrára koppintottak

A nemzetközi sportsajtó Sebastian Vettel és a Ferrari sikerétől hangos a Forma-1-es idénynyitó, a melbourne-i Ausztrál Nagydíj másnapján.

F1: A McLaren kikéri magának a mercis pletykát

A McLaren szerint szó sincs arról, hogy a csapat fontolgatná a Honda kipöckölését a versenyképesebb Mercedes-motorért cserébe.

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

Tipikus példája a “megkímélt BMW, nyugdíjas orvostól eladó” hirdetésnek

Látszólag nem lett baja az autónak, de xDrive ide vagy oda, ezt akkor sem erre találták ki. Ez kínzás.

Tanult hibájából a Mazda

A CX-5 második generációjára helyretette az elsőnél elkövetett tévedését a Mazda. És még persze sok mást is.

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.