F1: Räikkönen a garázsban ragadt

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.24. 01.02

Kimi Räikkönennek nem indult jól a 2016-os F1-es munka, a délelőtt nagy részében nem vezethetett, csak az ebédszünet előtt gurult ki a pályára.

Barcelonában folytatódik az első 2016-os téli Forma-1-es teszt, de a harmadik nap nem indult mindenkinek jól. A Ferrarinál Kimi Räikkönen gyakorlatilag a teljes délelőttöt várakozással töltötte, amíg a csapat próbálta azonosítani és kijavítani az üzemanyagrendszerben fellépett hibát. A finn pilóta kényszerpihenője nem sokkal a délelőtti szakasz leintése előtt ért véget, épp csak kinézett a pályára.

A leggyorsabb egyébként – szuperlágyon – a Force India-s Nico Hülkenberg volt, 37 kört tett meg, mögötte pedig Kevin Magnussen zárt a Renault-val. A dán 63 kört tudott megtenni, ez háromnegyede az első két napon Jolyon Palmerrel összehozott távnak, szóval végre előrelépés történt az enstone-iaknál. A harmadik helyen – a programmódosítás miatt visszatért – Nico Rosberg végzett a Mercedesszel, természetesen a legtöbb körrel (74) a tarsolyában. Délután Lewis Hamilton veszi át az autót. barc_teszt_03_06 Kiemelkedő időt senki nem futott, a csapatok hosszabb etapokon az adatgyűjtésre, aerodinamikai tesztekre koncentráltak, a közepes keverékű Pirelli volt a sláger. Baleset nem történt, de akadt azért egy-két incidens: Felipe Massa még délelőtt szaladt ki egy kicsit a sóderágyba, a Renault és nem sokkal a leintés előtt a Manor is leállt a pályán.

Kommentek

Hétvégén útnak indulna? 50 kilométeres dugó is lehet!

Tengerpartra utazna a hétvégén? Akkor ezt most olvassa el, mert fontos. Tényleg!

F1: Rosberg az élen, Hamiltonnak nem megy

Nico Rosberg a Német Nagydíj második szabadedzésén is jelentős előnnyel verte csapattársát, Lewis Hamiltont, úgy tűnik, nagyon fekszik neki a hazai pálya.

Kecskeméti harcművész

Valódi utcai harcost faragott a Mercedes elsőkerék-hajtású szedánjából a német cég. Motortuning nem jár hozzá, és nem is illeszthető az összes kivitelhez.

Ki a gyorsabb – Az ember vagy a számítógép?

Méréseink azt mutatták, hogy nedves úton a mai ESP-rendszerek ellenében egy nagyon jó kezű profi sem képes számottevő előnyt kiautózni. A Hockenheimringen teszteltük a különbséget ember és gép között.

F1: Aktív fejvédőn gondolkodnak

A 2017-re leszavazott glória és a Red Bull-féle szélvédő melletti alternatívaként egy szükség esetén automatikusan nyíló fejvédőn is gondolkodnak az FIA-nál.

Kulcsrakész versenyautó Angliából

Minden idők legfürgébb Lotus Elise-eként emlegeti gyártója a forgalmi engedéllyel nem rendelkező, ám minden bizonnyal rendkívül szórakoztató pályanapi versenyautót.

F1: Új sisakkal versenyez Vettel és Rosberg

A hazai versenyre a mezőny négy német pilótájából három új sisakfestéssel készült, mutatjuk, mit hordanak Hockenheimben.

Három keréken nyomul az új zsarurobogó

Mostantól rendőrségi feladatokra felkészített kivitelben is kínálja háromkerekű, nyolcadliteres modelljét a Yamaha.

Fél év alatt egymillió motor Győrből

Több mint egymillió motort és közel 64 000 autót gyártott 2016 első félévében az Audi Hungaria Győrben.

F1: Így ünnepelték Alonsót a garázsban

Fernando Alonso ma ünnepli 35. születésnapját, a McLaren egész komoly zsúrt hozott össze a spanyolnak a Német Nagydíj első szabadedzésére.

Gázbuszokkal csökkentik a szmogot Verne Gyula szülővárosában

Egyszerre, közel 100 darab gázüzemű autóbusz beszerzése talán még nem akkora világszenzáció. Az viszont igen, hogy mekkora emissziócsökkentést hajtanak ezzel végre.

F1: Leosztották a lapokat Hockenheimben?

A Forma-1-es Német Nagydíj első szabadedzésén a Mercedes hatalmas fölénnyel volt a leggyorsabb, Nico Rosberg az élen. Mögöttük szépen sorba rendeződött a mezőny.