A 2016-os téli Forma-1-es tesztelés második napjának délelőttjén Sebastian Vettel a tavalyi pole-nál majdnem két másodperccel gyorsabb kört futott. (1:22,810 – 2015: 1:24,681, Nico Rosberg.) Természetesen nem szereltek sugárhajtóművet a Ferrariba, Vettel és a Red Bull-os Daniel Ricciardo autójára egyszerűen felkerült a Pirelli új fejlesztésű, leginkább tapadó ultralágy keverékű gumija, a volt csapattársak ezeken csatáztak az utolsó fél órában.
Vettel összesen 46, Ricciardo 58 kört ment, a legszorgalmasabb viszont újra a Mercedes-csapat volt: Rosberg az ebédszünetig több mint egy versenytávot, 81 kört húzott le. Jó úton haladnak, hogy hozzák a Lewis Hamilton által tegnap elért 156 kört. A Mercedes autóján egyébként a csapatfőnök, Toto Wolff hétfői nyilatkozatának megfelelően több szokatlan aerodinamikai megoldás is feltűnt. Mögöttük a többség is viszonylag eredményesen gyűjtögette a köröket, a pályára a tegnapi szárnytörést követően megerősített pillérekkel visszatért a Haas-csapat is. barc_teszt_02_08 Rosberg után a második legnagyobb távot Fernando Alonso teljesítette a McLaren-Hondával, a 71 kör igen biztató, hiszen Button hétfőn összesen ment 84-et. A tempó viszont még nem az igazi – persze nem is arra hajtanak egyelőre. A késői ferraris motorszerződés miatt kapkodva összerakott Toro Rossónál a tegnapi sebességváltó-meghibásodás után ma is akadt probléma: Max Verstappen a pályán állt le délelőtt, de a garázsba gyorsan visszaszállított STR11-est megjavították, később újra körözött. barc_teszt_2_de