F1: Vettel brutális idővel az élen

Két másodperccel verte a tavalyi pole-t

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.23. 13.21

Felkerült a Pirelli legújabb gumija, az ultralággyal elképesztő körök születtek a barcelonai Forma-1-es teszten kedd délelőtt.

A 2016-os téli Forma-1-es tesztelés második napjának délelőttjén Sebastian Vettel a tavalyi pole-nál majdnem két másodperccel gyorsabb kört futott. (1:22,810 – 2015: 1:24,681, Nico Rosberg.) Természetesen nem szereltek sugárhajtóművet a Ferrariba, Vettel és a Red Bull-os Daniel Ricciardo autójára egyszerűen felkerült a Pirelli új fejlesztésű, leginkább tapadó ultralágy keverékű gumija, a volt csapattársak ezeken csatáztak az utolsó fél órában.
Vettel összesen 46, Ricciardo 58 kört ment, a legszorgalmasabb viszont újra a Mercedes-csapat volt: Rosberg az ebédszünetig több mint egy versenytávot, 81 kört húzott le. Jó úton haladnak, hogy hozzák a Lewis Hamilton által tegnap elért 156 kört. A Mercedes autóján egyébként a csapatfőnök, Toto Wolff hétfői nyilatkozatának megfelelően több szokatlan aerodinamikai megoldás is feltűnt. Mögöttük a többség is viszonylag eredményesen gyűjtögette a köröket, a pályára a tegnapi szárnytörést követően megerősített pillérekkel visszatért a Haas-csapat is. barc_teszt_02_08 Rosberg után a második legnagyobb távot Fernando Alonso teljesítette a McLaren-Hondával, a 71 kör igen biztató, hiszen Button hétfőn összesen ment 84-et. A tempó viszont még nem az igazi – persze nem is arra hajtanak egyelőre. A késői ferraris motorszerződés miatt kapkodva összerakott Toro Rossónál a tegnapi sebességváltó-meghibásodás után ma is akadt probléma: Max Verstappen a pályán állt le délelőtt, de a garázsba gyorsan visszaszállított STR11-est megjavították, később újra körözött. barc_teszt_2_de

Kommentek

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

Hangosan felröhögött az autószerelő, ilyet még nem látott

A tulaj biztos nem röhögött ilyen jót, amikor közölték vele, hogy kuka a motor.

Oroszlánszívű Jaguar, kicsit molyrágta belsővel

Évek óta nem néztek meg annyira autót alattam, mint most ezt a hatalmas, kék Jaguart a 22-es felniken. Egyszerűen mindenki odavolt érte, fiatal-idős, férfi-nő, mindegy.

Elguruló autóval indul a videó, de várd ki a végét

Ennek a kínai autósnak biztos hogy rosszabb napja volt, mint közülünk sokaknak. Csak hajszálon múlott, hogy megmentse gurulásnak induló autóját, de rossz döntést hozott.

Négyüléses roadstert fontolgat a Mercedes

Német lapértesülések szerint túrakocsivá hizlalná büszke luxusroadsterét a Mercedes: az SL következő generációjában állítólag négyen fognak elférni.

Napelemmel ilyen magasra még nem repültek

Napelemes repülőgéppel akar feljutni a sztratoszféráig egy svájci kalandor, mindössze pár hónappal azután, hogy két honfitársa a világon elsőként megkerülte a Földet egy energiáját kizárólag napelemekből nyerő repülővel.

Ennyien vezetnek ittasan itthon

Több mint tízezren csatlakoztak a felelős járművezetés fontosságát hangsúlyozó, “Soha ne igyál, ha vezetsz!” elnevezésű kampányhoz, amelyet húsvétkor hirdetett meg az Országos Rendőr-főkapitányság balesetmegelőzési bizottsága és a Diageo Kft.

F1: Doktori címet kapott Jenson Button

A Forma-1 2009-es világbajnoka a mai naptól doktori címmel is rendelkezik.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.