F1: Semmit sem javult a Renault?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.23. 11.02

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint a Renault erőforrása nagyjából ugyanolyan, mint tavaly év végén, igaz, már ez is pozitívum.

barc_teszt_01_05 A Red Bull a sikertelen szakítási kísérlet után 2016-ban is a Renault erőforrásaival indul, igaz, a motor immár TAG Heuer név alatt dolgozik az autóban. A csapat természetesen reménykedik benne, hogy a francia gyártó előbb-utóbb versenyképes erőforrást ad majd nekik, de a szezon elejétől nem várnak sokat, így a barcelonai teszt első napja után nem is panaszkodott Daniel Ricciardo: “A motor nagyjából ugyanolyannak érződik, mint a tavalyi idény végén. Ami nem feltétlenül rossz, hiszen az első napon sokkal jobb alapokról indulunk, mint tavaly ilyenkor. Nincs valami nagy ugrás, de egy kicsit elégedettebb vagyok, jól indultak a dolgok, és végül is ennél többet egyelőre nem kívánhatunk.” Ricciardo bő egy másodperccel maradt el Vettel ferraris idejétől, de az ausztrál hangsúlyozta, hogy a tempót a második teszttől várják. “Egyelőre nem a versenyteljesítménnyel megyünk, még nincs fent minden fejlesztés. A mostani tempó megfelel az elvárásoknak. A csapatnál azt mondtuk, hogy az első teszten a tavalyihoz hasonló teljesítményt érdemes várni, és nagyjából ez is a helyzet. Összességében nem rossz kezdés.”

Renault RS16, Jolyon Palmer

Renault RS16, Jolyon Palmer

Ami a Renault újjáalapított gyári csapatát illeti, az első nap nem sikerült valami fényesen, az RS16-os mindössze 37 kört futott, utolsóként szerepelt a táblázatban. A tavaly a Mercedes-motoros Lotusszal sokat vezető pilóta, Jolyon Palmer nem is volt valami elégedett: “Az autón nem érzek akkora különbséget. Tudtuk, hogy nem lesz könnyű a kezdés, hogy nem megyünk majd 100 kört, de 37 kör azért nem ideális. Gyakorlatilag el is szállt egy napom a négyből. A motornál azért lehet érezni a különbséget. A Mercedes erősebb volt, de a Renault-nak is van azért előnye, például a vezethetőség.”

Kommentek

Ez lesz az utolsó autód?

Megújult Európa legnépszerűbb pickupja. A Toyota Hiluxot igazán nehéz terepen, homok és kősivatagban, földúton és országúton is kipróbáltuk, majd meglepődtünk.

Kabriót építenek a LaFerrariból

Egy interjúban Sergio Marchionne tényként említette a LaFerrari hiper-hibrid sportautó roadster kivitelének építését. Egészen kis szériában készül majd.

A Facebook rárepült az M1-M7-esen landolt gépre

Palik Laci után itt vannak a feliratozott fotók, amivel lassan elárasztják a Facebookot. Persze minden csoda három napig tart, de ez még csak a második.

Kiderült, hány Suzuki fogyasztását mérték szabálytalanul

Az eredeti jelentésben szereplő 16 helyett a részletes vizsgálatok elvégzése után kiderült, hogy 26 modellnél alkalmazott szabálytalan eljárást az üzemanyag-fogyasztás megállapítására a Suzuki.

Facebookon keresik a kamiont, ami két autót tört össze

Úgy tűnik a cserbenhagyásos balesetek elkövetőinek nyomát egyre többen a közösség erejével próbálják felderíteni.

Így kommentálja Palik az M1-M7-re landoló repülőt

Ha van még olyan, aki nem látta a videót az M1-M7 közös szakaszán landoló repülőről, az csak így nézze meg.

700 milliót kaszált az Indy-győztes F1-tartalékos

A Forma-1-ből öt verseny után kipottyant, de az Indy 500-at újoncként megnyerte. Visszatér-e Alexander Rossi az F1-be?

Mit tud a Honda városi terepese a Mazda ellen?

A feltűnő megjelenésű Mazda CX-3-as mellett újabb japán modell próbálkozik a kis SUV-k zsúfolt mezőnyében: a viszonylag rövid szünet után feltámasztott HR-V.

Így éled újra egy dízel matuzsálem 50 év állás után

Ez a ráérősen pöfögő stabil-motor az olajiparban töltötte aktív éveit, és hosszú kihagyás után mára kiállítási darabként éledt újra.

F1: Perez várja a nagy lehetőséget

A Force India-s Sergio Perez a Monacói Nagydíjon elért dobogós helyezésével újra bizonyította, hogy érdemes vele számolni, reméli, hogy valamelyik nagycsapat is felfigyel rá.

Razziát indít a rendőrség

Heves és Baranya megyében, a Mátrában és a Mecsekben kiemelten ellenőrzik idén a motorosokat, főleg hétvégenként – közölte az ORFK.

Öt gyerekbicikliből négy veszélyes

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) a bicikliszezon kezdetével gyermekkerékpárokat és kerékpáros gyermeküléseket ellenőrzött.