F1: Semmit sem javult a Renault?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.23. 11.31

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint a Renault erőforrása nagyjából ugyanolyan, mint tavaly év végén, igaz, már ez is pozitívum.

barc_teszt_01_05 A Red Bull a sikertelen szakítási kísérlet után 2016-ban is a Renault erőforrásaival indul, igaz, a motor immár TAG Heuer név alatt dolgozik az autóban. A csapat természetesen reménykedik benne, hogy a francia gyártó előbb-utóbb versenyképes erőforrást ad majd nekik, de a szezon elejétől nem várnak sokat, így a barcelonai teszt első napja után nem is panaszkodott Daniel Ricciardo: “A motor nagyjából ugyanolyannak érződik, mint a tavalyi idény végén. Ami nem feltétlenül rossz, hiszen az első napon sokkal jobb alapokról indulunk, mint tavaly ilyenkor. Nincs valami nagy ugrás, de egy kicsit elégedettebb vagyok, jól indultak a dolgok, és végül is ennél többet egyelőre nem kívánhatunk.” Ricciardo bő egy másodperccel maradt el Vettel ferraris idejétől, de az ausztrál hangsúlyozta, hogy a tempót a második teszttől várják. “Egyelőre nem a versenyteljesítménnyel megyünk, még nincs fent minden fejlesztés. A mostani tempó megfelel az elvárásoknak. A csapatnál azt mondtuk, hogy az első teszten a tavalyihoz hasonló teljesítményt érdemes várni, és nagyjából ez is a helyzet. Összességében nem rossz kezdés.”

Renault RS16, Jolyon Palmer

Renault RS16, Jolyon Palmer

Ami a Renault újjáalapított gyári csapatát illeti, az első nap nem sikerült valami fényesen, az RS16-os mindössze 37 kört futott, utolsóként szerepelt a táblázatban. A tavaly a Mercedes-motoros Lotusszal sokat vezető pilóta, Jolyon Palmer nem is volt valami elégedett: “Az autón nem érzek akkora különbséget. Tudtuk, hogy nem lesz könnyű a kezdés, hogy nem megyünk majd 100 kört, de 37 kör azért nem ideális. Gyakorlatilag el is szállt egy napom a négyből. A motornál azért lehet érezni a különbséget. A Mercedes erősebb volt, de a Renault-nak is van azért előnye, például a vezethetőség.”

Kommentek

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.