F1: Hatalmasat kockáztatott a Red Bull

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.18. 09.31

A Red Bull csak most hétfőn, egy héttel a tesztelés kezdete előtt látott neki a kötelező törésteszteknek, de három nap alatt lezavarták a dolgot.

redbull_launch_9 A Red Bull Racing szerdán este Londonban leplezte le 2016-os autója festését. A valódi RB12-es modell azonban még a gyárban van, és nem is csak a titkolózás miatt nem mutatták meg, hanem azért, mert a bemutató előtt egy órával még a törésteszten volt, árulta el a csapatfőnök, Christian Horner. “Hétfőig nem kezdtünk hozzá a töréstesztekhez, de három nap alatt sikerült is végeznünk velük, a legutolsó épp egy órája volt. Kockáztattunk, más csapatoknál talán eszükbe sem jutna egy héttel a tesztelés kezdete előtt nekiállni. De mi így nyomjuk. Ilyen a csapat, ennyire hajtunk a versenyképességre” – állította, utalva arra, hogy az FIA kötelező töréstesztjeinek teljesítése nélkül pályára sem léphet az autó. redbull_launch_8 A Red Bull tavaly szakítani akart az elmúlt két évben versenyképtelen motort szállító Renault-val, de alternatíva híján végül együtt maradtak, a csapat mindössze más néven, TAG Heuer emblémával használja majd az erőforrásaikat. Horner szerint vannak biztató jelek, az immár gyári csapattal is részt vevő Renault-val most jobb évük lehet. “A Renault a Lotus-csapat megvásárlásával megerősítette a Forma-1 iránti elkötelezettségét. Az elkötelezettséghez pedig versenyképes motor is kell. Úgy tűnik, hogy okosan szervezték át a műszaki részlegüket, megfelelő emberek kerültek a megfelelő pozíciókba. Külső szakértőket is bevontak, úgy néz ki, hogy a jó irányba haladnak. A legnagyobb problémát az idő jelenti, a motorfejlesztés borzasztó sokáig tart. De a számunkra bemutatott irány mindenképp biztató.” “Az idényünk első fele kevésbé lesz versenyképes, mint a második. Úgy gondolom, hogy átmeneti évünk lesz. A szezon kezdetén lesz egy kis előrelépés a tavalyihoz képest, de azzal, hogy a Renault sajét csapatot indított, utána is fokozatos fejlődésre számíthatunk.” redbull_launch_6

Kommentek

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

1,3 milliárd liter benzint fogyasztottunk tavaly

Tavaly 5,5 százalékkal, csaknem 3 milliárd 358 millió literre nőtt az üzemanyag-fogyasztás a magyar piacon, ezen belül a gázolaj iránti kereslet 6,4 százalékkal, a benziné pedig 4,1 százalékkal bővült az egy évvel korábbihoz képest.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Iszonyatos luxus-pickup a Mercedestől

Miközben a Nissannal közösen fejlesztett X-osztály mezei munkaeszköznek ígérkezik, a cég más részlegei nem voltak ennyire józan gondolkodásúak.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

Betegségnevű elektromos szupersportkocsi, de honnan?!

A Dendrobium nem valami alattomos gombás fertőzés, hanem egy futurisztikus külsejű sportkocsi, amely egyrészt elektromos, másrészt hamarosan gyártani fogják, harmadrész szingapúri.

Elsírta magát a szerelő, amikor ezt meglátta

Vajon mire gondolt emberünk, amikor fa fékbetéteket drótozott a féktárcsához? A többiről nem is beszélve.

Életükkel játszanak a marosvásárhelyi autósok

Életveszélyes játékot űzött több autós és motoros a Maros jegén.

A pillanat, amikor a “Szikla” is könnyezett

Dwayne “The Rock” Johnson olyan ajándékot adott egy háborús hősnek, amire nem számított.

80 verda alatt a Föld körül

Mindig is érdekelt, hogy milyen autókat gyártanak a világ túlsó felén, de nem volt hol utánanézned? Az internet korában ez nem kifogás, de mi most segítünk.

Iszonyatos pénz megy a hidrogénbe

Tizenhárom ipari szereplő, köztük öt autógyártó együttesen tízmilliárd euróval készül hozzájárulni a hidrogén alapú mobilitás fejlesztéséhez. Öt év alatt költik el ezt az eszméletlen összeget.

Mindenki részeg volt ebben a balesetben

Szépen fogy a szesz a bulinegyedben, de attól a KRESZ-t még be kéne tartani. Autósnak, gyalogosnak egyaránt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.