F1: Messziről kiszúrjuk majd Buttont

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.17. 03.02

A mclarenes Jenson Button a szurkolói döntése alapján 2016-ban újra régi, brit színekben pompázó sisakkal indul.

button_sisak A modern Forma-1 kapcsán jogos panasz, hogy a nézők nehezen ismerik fel a versenyzők csiricsáré, tarka, zavaros vonalvezetésű sisakfestéseit, azonban a mezőny legtapasztaltabb pilótája, a még 2000-ben bemutatkozott Jenson Button a régi iskola képviselője. Button F1-es karrierje túlnyomó részében a brit zászló színeit és saját monogramját viselte sisakján, a jellegzetes mintát könnyű volt kiszúrni. A veterán 2009-ben, bajnoki évében változtatott először komolyabban: a mintát megtartotta, de a kéket és pirosat a Brawn GP-hez passzoló lime-ra és feketére cserélte. 2014-ben, az év elején elhunyt édesapja emlékére rózsaszín festést választott (“pink for papa”), tavaly pedig piros-fehér séma került a bukóra, idén viszont visszatér a gyökerekhez. A szurkolók twitteres szavazásán elsöprő többséggel, 71 %-kal nyert a Union Jack-es festés, így 2016-ban újra azt látjuk majd az angol pilótán.

Here we are ladies and gentlemen, my new old helmet livery for 2016! #JB22 Hope you like it because you chose it! 😁

Jenson Button (@jenson_ichiban) által közzétett fénykép, 2016. Febr 17., 05:10 PST

Kommentek

Hétvégén útnak indulna? 50 kilométeres dugó is lehet!

Tengerpartra utazna a hétvégén? Akkor ezt most olvassa el, mert fontos. Tényleg!

Kecskeméti harcművész

Valódi utcai harcost faragott a Mercedes elsőkerék-hajtású szedánjából a német cég. Motortuning nem jár hozzá, és nem is illeszthető az összes kivitelhez.

Ki a gyorsabb – Az ember vagy a számítógép?

Méréseink azt mutatták, hogy nedves úton a mai ESP-rendszerek ellenében egy nagyon jó kezű profi sem képes számottevő előnyt kiautózni. A Hockenheimringen teszteltük a különbséget ember és gép között.

F1: Aktív fejvédőn gondolkodnak

A 2017-re leszavazott glória és a Red Bull-féle szélvédő melletti alternatívaként egy szükség esetén automatikusan nyíló fejvédőn is gondolkodnak az FIA-nál.

Kulcsrakész versenyautó Angliából

Minden idők legfürgébb Lotus Elise-eként emlegeti gyártója a forgalmi engedéllyel nem rendelkező, ám minden bizonnyal rendkívül szórakoztató pályanapi versenyautót.

F1: Új sisakkal versenyez Vettel és Rosberg

A hazai versenyre a mezőny négy német pilótájából három új sisakfestéssel készült, mutatjuk, mit hordanak Hockenheimben.

Három keréken nyomul az új zsarurobogó

Mostantól rendőrségi feladatokra felkészített kivitelben is kínálja háromkerekű, nyolcadliteres modelljét a Yamaha.

Fél év alatt egymillió motor Győrből

Több mint egymillió motort és közel 64 000 autót gyártott 2016 első félévében az Audi Hungaria Győrben.

F1: Így ünnepelték Alonsót a garázsban

Fernando Alonso ma ünnepli 35. születésnapját, a McLaren egész komoly zsúrt hozott össze a spanyolnak a Német Nagydíj első szabadedzésére.

Gázbuszokkal csökkentik a szmogot Verne Gyula szülővárosában

Egyszerre, közel 100 darab gázüzemű autóbusz beszerzése talán még nem akkora világszenzáció. Az viszont igen, hogy mekkora emissziócsökkentést hajtanak ezzel végre.

F1: Leosztották a lapokat Hockenheimben?

A Forma-1-es Német Nagydíj első szabadedzésén a Mercedes hatalmas fölénnyel volt a leggyorsabb, Nico Rosberg az élen. Mögöttük szépen sorba rendeződött a mezőny.

Új versenyautót épít a BMW

2018 elején mutatja be új, középkategóriás versenyautóját a BMW. Privát csapatok érdeklődésére számítanak.