F1: Nevetségesen lassú a Renault pilótanője

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.09. 09.35

Miután a Renault is megtartotta tesztelőként a Lotustól örökölt Carmen Jordát, a csapat másik tesztpilótája tiltakozásul felmondott. Jorda állítólag teljesen alkalmatlan.

A Lotus-csapat tavaly komoly felhördülést generált, amikor tesztpilótaként a spanyol Carmen Jordát igazolták, ugyanis a 27 éves versenyzőnő az alsóbb kategóriákban sosem nyert futamot(!), a GP3-ban eltöltött három éve alatt egyetlen pontot sem szerzett, legjobbja egy 13. hely volt, de általában a 20. pozíció környékén ért be. 
Az enstone-i alakulat idén már újra a Renault gyári csapataként működik, de a GP2-bajnok Jolyon Palmer és a McLarentől érkezett Kevin Magnussen, valamint a tartalékos – és GP3-bajnok – Esteban Ocon mellett a pénzéért és külsejéért igazolt Jordát a francia gyártó is megtartotta. A csapat másik tesztelője, a dán Marco Sorensen ezt olyan megalázónak érezte, hogy felmondott.
“A szimulátorban 12 másodperccel lassabb volt nálam, mégis ő villogott mindenfelé. Az elmúlt két évben legalább 60 órát töltöttem a szimulátorban, nagyjából ugyanannyit, mint Kevin a McLarennél. Végül már annyira bántott (Jorda megtartása), hogy nem bírtam tovább, ki kellett szállnom” – magyarázta a dán Ekstra Bladetnek.
Sorensen és Magnussen


Sorensen ezzel együtt hangsúlyozta, hogy honfitársára, Magnussenre nem neheztel, amiért ő kapta az ejtett Pastor Maldonado ülését 2016-ra:
“Én nem tudtam összeszedni 7,5 millió dollárt, amennyi a belépő összeg egy Forma-1-es üléshez. A Renault-nál szoros lesz a verseny, de úgy gondolom, hogy Kevin tehetségesebb, mint Palmer.”
Sorensen a tartóssági világbajnokságban (WEC) az Aston Martin színeiben versenyez.

Kommentek

34 évet vezetett jogosítvány nélkül a magyar férfi

Próbálkozott a vizsgával, végül nem jött össze, így 34 évig vezetett jogsi nélkül, most kapták el a rendőrök.

15 pusztítóan kontár módon tuningolt autó

Stílusérzéket és mértékletességet nyomokban sem tartalmazó autók Mekkmester-díjas tunerektől.

Önvezető autóban gondolkozik az Apple

Komolyan gondolkozik az önvezető autó fejlesztésén az Apple, de ehhez a hatóságok és a többi fejlesztő segítsége is szükséges lesz.

Hihetetlen látvány a porban csapató 6-os BMW

Rallyautó bármiből lehet, még egy olyan luxuskupéból is, mint a BMW 650i.

Elektromos buszt álmodott meg a Škodák tervezője

A Czechbus kiállításon megtekintettük a csehek legújabb büszkeségét, melyet az a férfi tervezett, aki korábban Škoda buszokat is megálmodott.

Csak egy darab készült ebből a Ferrariból

Dr. Rick Workman nem szeretett volna olyan Ferrarit, amilyen bárkinek lehet, inkább felkérte az olasz gyártót, hogy építsenek egyet csakis neki.

Jelentősen drágulhat az üzemanyagok ára

Akár 10 forinttal is drágulhat az üzemanyagok ára a jövő héten a piaci változások alapján.

Új 5-ös BMW – Káprázat és parasztvakítás

Ne higgyétek, hogy a gazdagok élete csupa játék és mese! A Harman Kardon vagy Bowers & Wilkins hifi csak az egyik kérdés, amit a G30 kódú új BMW 5 kapcsán el kell dönteni.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

F1: A fél mezőny bejelentkezett a Mercedesnél

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, óriási az érdeklődés Nico Rosberg megüresedett helye iránt, mégsem lesz könnyű betölteni a bajnoki ülést.

Kitiltják a dízeleket több nagyvárosból

Párizs, Madrid, Athén és Mexikóváros összefogott, majd közösen bejelentette: 2025-től kitiltják az útjaikról a dízelüzemű járműveket.

F1: A Mercedes tényleg számolhat Alonsóval?

A Mercedes még egyetlen nevet sem említett a nagy meglepetésre visszavonulását bejelentő Nico Rosberg utódjaként, de a korábbi nyilatkozatok alapján Fernando Alonso tényleg a listájukon lehet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.