F1: A Renault-nál nem kért szerepet a legenda

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.08. 09.30

Míg a Mercedes Niki Lauda személyében beszerzett egy többszörös világbajnok legendát gyári csapata élére, a Renault nem másolta őket Alain Prosttal.

Míg a Mercedes gyári csapata élére nyelvi-kulturális alapon választott korábbi világbajnokot, a Ferrarival és a McLarennel nyerő osztrák Niki Laudát, a Renault-nál kéznél volt a “hazai”, a márkához versenyzőként és nagykövetként is kapcsolódó négyszeres bajnok Alain Prost személyében, náluk mégsem foglalt el semmilyen posztot a legenda.
A francia exversenyző azt mondta, ez így is van jól, ugyanis épp eléggé leköti a Renault Formula E-s csapatának igazgatása.
“Mostanra világos lehet, hogy úgy döntöttem, nem vállalok szerepet a Forma-1-ben” – nyilatkozta Prost a Motorsport.comnak arra utalva, hogy a korábbi spekulációk Laudáéhoz hasonló szerepet szántak neki.
“Az én szememben nem lett volna értelme, ugyanis épp elég dolgom van a Formula E-ben, amit nagyon élvezek és amiben hiszek. Stratégiai jelentősége van a Renault számára, jelen akarnak lenni a Formula E-ben, ami szerintem fontos a jövő szempontjából.”
“Márkanagykövet is vagyok, így tényleg nem lenne értelme, hogy itt is vagyok, ott is vagyok, csak zavart keltene a Forma-1-es csapat irányításában. Szóval inkább a Formula E-t és a nagyköveti szerepet választottam, és elégedett is vagyok ezzel.”

Kommentek

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

Sztrájkbizottság alakult a győri Audinál

Sztrájkbizottságot alakított az Audi Hungaria Független Szakszervezet (AHFSZ), miután bizalmi értekezletén elutasította az Audi Hungaria Zrt. új ajánlatát.

Olasz buszbaleset: eddig nem találtak műszaki hibát

Az olasz rendőrség eddig semmilyen tárgyi bizonyítékot nem talált arra, hogy meghibásodott volna a Veronánál múlt héten súlyos balesetet szenvedett magyar autóbusz – közölte Girolamo Lacquaniti, a veronai közúti rendőrség parancsnoka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.