Bár a Red Bull nagyon szeretett volna búcsút inteni a Renault-nak, mástól nem kapott motort 2016-ra, így kénytelen volt a francia gyártóval megegyezni. Az energiaital-gyártó nagyobbik csapata TAG Heuer néven használja majd az erőforrásokat, miközben a Renault újjáalapított gyári alakulatának építésén dolgozik.
A Renault motorfőnöke, Cyril Abiteboult a szerdai leleplezésen hangsúlyozta, hogy a saját csapat életre hívása ellenére nyitottak a Red Bull-lal való további közös munkára, és akár másokat is várnak: 


“Egyéves szerződést jelentettünk be, de hosszabb is lehet az együttműködés. Mindig is azt mondtuk, hogy szívesen szállítanánk a Red Bullnak, vagy bárkinek, ha az egybeesik a stratégiai érdekeinkkel. Az idei évben egybeesik, és miért ne folytatódhatna így a jövő évben is?” 
“Ha jó technikánk van, akkor biztosan érdeklődik majd több csapat is, ugyanúgy, mint a V8-as korszakban, amikor nagyon sikeres volt a motorunk. Akkor mindenki Renault motort akart, most viszont egészen más a helyzet. De ha sikerül felzárkóznunk, akkor megint más lesz a helyzet, ugyanis nagyon lojálisan viszonyulunk a klienseinkhez.”
Abiteboul sietett leszögezni, hogy a Red Bull idén is teljes műszaki támogatásra számíthat, és mindig a legfrissebb fejlesztésű erőforrást kapják majd.
“Igen, egyértelműen ugyanolyan motort, ugyanazokat a fejlesztéseket kapják majd, mint mi. Mindenből ugyanaz jár majd nekik. A szabályok köteleznek minket arra, hogy ugyanazt adjuk nekik is. Azonban a közismert okokból a marketing és a márkanév már nem lesz a képben.”
“Persze mindig az aktuális készletből kell gazdálkodni, így előfordulhat, hogy nem lesz épp szinkronban a Renault és a Red Bull erőforrása, mert más hétvégén kerül sorra a motor, de a Renault filozófiájának és a szabályoknak is megfelelően csak egyféle motorspecifikáció lehet. Ha nálunk jön valami fejlesztés, az náluk is megjelenik. Őszintén szólva nekünk nagyon jó is, hogy egy másik csapat is ugyanazt a technikát használja majd.”