A Force India csapatba öt éve beszállt indiai üzletember, a Sahara India Pariwar vezére, Subrata Roy 2014 márciusa óta őrizetben van egy befektetési csalás ügyében. 
A károsultak kifizetése érdekében az indiai legfelsőbb bíróságon kérelmezték a Sahara India Pariwar több érdekeltségének eladását – négy repülő, több hotel és egyebek mellett a Forma-1-es csapatban bírt 42,5 százalékos tulajdonrészét is.


Ugyanakkor az alapító-résztulajdonos, Vijay Mallya is bajban van, az ő 42,5 százalékos tulajdonrészének sorsa is bizonytalan, hiszen cégbirodalma omladozik, az italgyártó óriás Diageo felé hatalmas tartozással rendelkezik, amelynek egyik biztosítéka a Force India 135 millió dollár értékű részvénycsomagja. 
Ha a Diageo elszánja magát, akkor meg is szerezheti a silverstone-i alakulatot – tavaly amúgy is tervezgették már, hogy az Aston Martinnal partnerségben átveszik a csapatot 2016-ra, azonban a brit luxussportkocsi-gyártó végül nem akart-tudott ilyen költséges projektbe fogni. 
A Force India maradék 15 százaléka a holland Mol család kezében van 2007, a Spyker-idény óta.
A 2015-ben története legjobb eredményét elérve a konstruktőri bajnokság 5. helyén záró csapat nagyjából 70 millió dollárt kap a Forma-1 bevételeiből, igaz, ennek egy részét előlegként már elkérték, a pénzügyi nehézségekre utal az is, hogy a héten egy fiatal orosz pilóta, Nyikita Mazepin igazolását jelentették be – az idén a Forma-3-ban induló 16 éves ifjonc apja nem más, mint az orosz vegyipari mágnás, milliárdos, Dimitrij Mazepin.