F1: Ráfizetett a Honda mérnökei rutintalanságára

De külső szakértők akkor sem lesznek

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2016.02.02. 14.40

Arai Jaszuhisza, a Honda sportfőnöke elismerte, nem tett jót a márkának, hogy sok rutintalan mérnökkel vágott neki a Forma-1-es projektnek.

Noha a Hondának bőven volt ideje az F1-es felkészülésre, a japán gyártó első éve kész katasztrófa volt a McLarennel. Arai Jaszuhisza, a Honda sportfőnöke szerint a Spanyol Nagydíjra sikerült javítani a csomagon, de ebből nem sok látszott.

“A Spanyol Nagydíjig teljesen elveszettek voltunk” – ismerte el Arai. “Amint megoldottunk egy problémát, előkerült egy újabb.”

“Úgy éreztük, nem tett jót, hogy hét év kimaradt nálunk a versenyzésből. Noha felismertük a technikai problémákat, nehézségeink voltak az okok megtalálásával, és így a megfelelő intézkedések meghozatalával is.”

“Nem szeretném elárulni, hogy pontosan hány emberünk dolgozik az F1-es programon, nagyjából a felük azonban abszolút újonc ezen a területen. Ha valamit mondanom kellene, a sportból vennék hasonlatot: hiányzott a meccsrutin.”

Ezt valószínűleg a McLaren is látta, ezért erőltette, hogy a Honda vonjon be külső szakértőket, erre azonban a japánok nem voltak hajlandók. “A problémákat mindig részletesen megbeszéltük a McLarennel.”

“Nagyjából tavaly nyáron megkérdezték, hogy rendelkezünk-e a szükséges fejlesztési erőforrással, és hogy miért csinálunk mindent saját magunk. Kérték, hogy használjunk külső szakértőket, ami az ő nézőpontjukból és az európai munkaerőpiac alapján teljesen logikus felvetés volt.”

“A Hondának azonban más a filozófiája. Számunkra nem elfogadható, hogy három hónapra vagy esetleg fél évre vonjunk be külső embereket a munkába.”

Kommentek

Így néz ki egy csoportos autómentés Oroszországban

Az oroszok senkit nem hagynak az út szélén, ha kell kézi erővel húzzák ki a bajba jutott autóst.

Ilyen az, amikor nem múlik el nyomtalanul a gyerekkor

Gigantikusra nőtt, V8-assal hajtott játékszerrel ment vásárolni ez az amerikai bácsi

Luxusautó gyűjteménnyel együtt eladó ez a hatalmas villa

Hatalmas luxusvilla 250 millió dollárért keres új gazdát, benne medence és mozi mellett pazar autógyűjtemény is található.

Vin Diesel máris lebuktatta a brutális Dodge-ot?

A pokolian erős Dodge Challenger csak áprilisban mutatkozik be hivatalosan, de a Halálos Iramban filmek forgatásán már előfordulhatnak álcázatlan példányok.

Érthetetlen dolog történik a magyar utak mellett

A hó alatt sem kanászodhat el a természet, töretlenül folyik a kaszálás az utak mentén.

Az utolsó simításokat végzik a Renault sportkupéján

Idén végre tényleg visszatér az Alpine sportmárka; a Renault középmotoros kalandja alumínium platformra épül.

Kabrióként is megújult a Ford Mustang

A kupé után a Ford Mustang kabrió kivitele is megújult. A változások megegyeznek a fémtetős változatéval.

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.