F1: Lesz megoldás a Honda motorbajaira

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2016.02.01. 16.30

Arai Jaszuhisza, a Honda sportfőnöke szerint a márka előbb-utóbb rátalál a helyes útra, előrelépést vár 2016-tól.

A McLaren-Honda első éve borzalmasra sikerült, a tízcsapatos bajnokságban kilencedik lett az istálló, csak a rém gyenge Manort előzte meg. Noha bizonyos területeken lépegetett előre a Honda, az energia-visszanyerő (ERS) rendszer hiányosságai miatt az egyenesekben nem tudta tartani a riválisok tempóját.

Arai Jaszuhisza sportfőnök javulást vár 2016-tól. “Nagyon szeretnénk megfelelni az elvárásoknak, és az első adandó alkalommal megcélozni a dobogót” – mondta Arai.

“Meg fogjuk oldani azokat a problémákat, amelyek 2015-ben annyi fejfájást okoztak nekünk. Magabiztosan utazunk az első versenyre.”

Arai szerint a Honda Japánban és Nagy-Britanniában lévő mérnökei egyaránt megállás nélkül a hibák kijavításával foglalkoztak. “Már tavaly augusztusban elkezdtünk dolgozni egy új motoron, amely megoldaná a problémáinkat 2016-ra.”

“A fejlesztőcsapatunk tagjainak kemény munka volt ez, mert egyszerre foglalkoztak azzal, hogy a 2015-ös motorból még többet hozzanak ki, és hogy radikálisan átalakítsák a koncepciót 2016-ra.”

Egy korábbi meg nem erősített hír szerint a Honda új motorja sem megbízható, a japánok már készülnek a sorozatos motorcserékre.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.