Ezért járhat nagyon jól az új Forma-1-es csapat

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2016.01.29. 16.30

Gene Haas szerint az idei szezonra leigazolt két pilótája, Romain Grosjean és Esteban Gutierrez remekül kiegészítik majd egymást.

A Forma-1-ben idén bemutatkozó Haas a Ferrari motorjaival és sebességváltóival vághat neki az idénynek, csak emiatt sokan rögtön a középmezőnybe várják a csapatot. Az istálló pilótái Romain Grosjean és a tavaly a Ferrari tesztpilótájaként dolgozó Esteban Gutierrez lesznek, mert Haas mindenképp tapasztalt versenyzőkre vágyott.

“Gutierrez képben van a szimulátoros munkáról és a Ferrari alkatrészeiről, vezetett is néhány Ferrarit, emiatt egy kicsit előnyben lehet Grosjeannal szemben” – fejtegette Haas, mintha elfeledkezett volna arról, hogy tesztpilótáskodni és versenyezni nem egészen ugyanaz.

“Grosjean ezzel szemben aktív tapasztalattal érkezik, többet tud a pályákról, a követelményekről és a gumistratégiákról. Mi egyikük tudásával sem rendelkezünk.”

“A legtöbb csapat versenyről versenyre, évről évre gyűjti az adatokat, aztán egy futam előtt csak vissza kell lapoznia a megfelelő adatokhoz. Nekünk nincs még ilyen jegyzetfüzetünk, mindent az alapoktól kell kezdenünk.”

“Úgy gondolom, ezen a téren Romain, míg a felszerelésekkel kapcsolatban Esteban lesz előnyben. Remekül kiegészítik majd egymást, amiből profitálhatunk.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.