A Red Bull szeretett volna motorszállítót váltani 2016-ra, de előbb a Mercedesnél, majd a Ferrarinál is zsákutcába jutottak a tárgyalások. A csapat végül maradt a Renault-nál, a megromlott viszonyra tekintettel azonban a franciák saját néven nem adtak motort, az erőforrások Tag Heuer néven kerülnek az autókba.

A Renault-nak a Lotus felvásárlása után az idén már gyári csapata lesz, ettől azonban nem remél sok jót a Red Bull. “Ha figyelembe veszem, hogy a korábbi Lotust hívják most Renault-nak, talán jobban tennék, ha minden erejükkel ránk koncentrálnának” – mondta a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko.

“Nem számítunk nagy eredményekre a gyári Renault-tól, főleg ezzel a csapattal és ilyen pilótákkal.” A Renault megtartotta a Lotus által szerződtetett Jolyon Palmert és Pastor Maldonadót 2016-ra, a venezuelai szerződésével azonban vannak problémák, a PDVSA helyzete a venezuelai belpolitikai helyzet miatt megingott.

Az olajcég szerint a Maldonadóval kapcsolatos összes híresztelés valótlan, a Renault-nál mindenesetre készenlétben áll Kevin Magnussen, ha be kellene ugrani Maldonado helyére.