F1: Bottas nem hajt a Ferrarira

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.01.08. 02.01

A williamses Valtteri Bottas azt mondja, nem fontos számára, hogy pár éven belül mindenképp a Ferrari pilótája legyen, a fő, hogy versenyképes autóba ülhessen.

2015 tavaszán-nyarán komoly lehetőségnek látszott, hogy Valtteri Bottas a Williamstől átigazol a Ferrarihoz, hogy ott Kimi Räikkönent pótolja. 
A dologból végül nem lett semmi, ugyanis a fiatal finn idén nem villogott annyira, a Williams nagyon sokat kért volna érte, Räikkönen végül új szerződést is kapott, de Bottas továbbra is a jövő lehetséges sztárjai közé tartozik.


A grove-i csapatnál jövőre harmadik idényét kezdő pilóta azt mondja, nem elsődleges fontosságú számára, hogy Räikkönen előbb-utóbb elkerülhetetlenül bekövetkező visszavonulása esetén ő üljön a helyére a Ferrarinál:
“A Ferrari legendás márka, nemcsak a Forma-1-ben, hanem azon kívül is. Mindenki tudja, hogy a Ferrari nagyszerű, szóval természetesen vonzó a csapat. De emlékszem, hogy gyerekkoromban a Williams futamgyőzelmeit és bajnoki sikereit néztem, szóval örömmel vagyok tagja ennek a patinás csapatnak is” – mondta a brazil UOL Esportének.
Bottas menedzselésében a Mercedes csapatfőnöke Toto Wolff is részt vesz, így még egy ottani lehetőséget sem kizárni.
“Versenyzőként nagyra tartom a Mercedest is, hiszen ők győznek, pilótaként pedig mindig a leggyorsabb autóban szeretne ülni az ember. Nincs különös vonzódásom a Ferrari, a Williams vagy a Mercedes iránt, mindegyik jó csapat. A versenyző számára az a fő, hogy a leggyorsabb autóban ülhessen.”

Kommentek

El se hiszed, hogy megy ez a kompresszoros Escalade

Egy igazi száguldó páncélszekrényt alkotott a Cadillac Escalade-ből a Henessey nevű tuningcég, ami olyan gyors, mint a legdurvább sportautók.

Tarolt az Audi a Hungaroringen

A hungaroringi DTM szombati futamán mindhárom dobogós helyet az Audi szerezte meg, a legmagasabb fokra Edoardo Mortara állhatott fel.

6 szolgáltatás, amit elvárunk majd a jövő autóitól

Az autóipar legfrissebb fejlesztéseiből már most látszik, hogy a nem túl távoli jövőben nem kizárólag utazásra használjuk majd az autókat.

Bármilyen autóvá át tud változni ez a furcsa négykerekű

Ennek segítségével többé nem kell tucatnyi autót összetörni, hogy látványos felvételeket nézhessünk majd a mozivásznon.

Eljött a dízelbuszok alkonya

A lengyel Solaris két új autóbuszt is bemutatott Hannoverben, a jelenleg is zajló IAA haszonjármű kiállításon. Az egyik CNG-vel megy, a másik pedig hibrid üzemű.

Michelisz a második helyről indul Sanghajban

Egyedüli hondásként Michelisz Norbi jutott be az első tízbe a kínai időmérőn, Huff és Monteiro már a Q1-ben kiestek.

Frissen restaurált F40-es Ferrari égett porrá

A Ferrari F40 kétség kívül az egyik legvágyottabb autó, amit az olaszok készítettek, így különösen fájdalmas, ha elvész akár egy darab is.

A pesti ember gyorsabb vagy a gép?

Több év tapasztalata alapján autóval gyorsabban haza lehet jutni a munkahelyről, vagy pedig a kocsi navigációjával, a világelső Google-lel, esetleg a mindenki által újabban istenített Waze-zel?

Mindenét villamosította a Smart

Összes modelljét villanymotorral látta el a Smart. Ez persze náluk nem jelent sokat, de jól hangzik.

Ha ez a jövő, akkor nagyon várjuk

Elképesztően nagy hatótávval rendelkező LNG-teherautót mutatott be az Iveco Hannoverben. A Z Truck már a jövő kamionjainak új generációját képviseli.

Megérkeztek az év legfontosabb Kiái

A Kia meghallgatta a vásárlók kívánságát, ezért rukkolt elő az Optima SW-vel és a kizárólag hibridként elérhető Niro-val, mindkét modellt elvittük egy körre.

Két hétig dugó lesz az M1-M7 bevezetőjén

Vasárnap reggeltől várhatóan két héten keresztül az M1-es és az M7-es autópálya bevezető szakaszán javítási munkák miatt egy-egy sávot lezárnak – közölte a Budapesti Közlekedési Központ.