F1: Verstappennek mindegy, kivel lesz világbajnok

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.01.04. 13.45

A Toro Rosso ifjoncának, Max Verstappennek egy célja van: többszörös Forma-1-es világbajnoknak lenni. Az nem számít, melyik csapatnál sikerül majd.

A 2015-ös Forma-1-es szezon nagy meglepetése volt a Toro Rossónál 17 évesen bemutatkozott Max Verstappen teljesítménye, a holland ifjoncra mindenki, a nagycsapatok is felfigyeltek. 2016-ban még a Red Bull kisebbik csapatánál marad, de később a Ferrarinál, Mercedesnél is nyílhat lehetősége.
A pilóta azt mondja, ő egyelőre nem foglalkozik azzal, hogy hova szerződjön később, és nincs is vágyott csapata, csak az érdekli, hogy elérhesse a célját.
“Az álmom az, hogy világbajnok legyek, nem is egyszer. Szóval ez az álmom, az nem számít, hogy melyik csapattal váltom valóra.”


A holland ifjonc – igaz, a szerencsének-balszerencsének is köszönhetően – az idény végére alaposan elverte szintén újonc csapattársát, ifjabb Carlos Sainzot. Azt mondja, ez nem olyan fontos számára, nem ő a mérce:
“Hogy őszinte legyek, sosem mérem magam a többi újonchoz. Nem verseny ez, persze jó érzés előrébb végezni, több pontot szerezni. De a legjobbakhoz kell mérnünk önmagunkat, azok pedig egyértelműen a tapasztalt versenyzők.”
A Toro Rosso csapatfőnöke, Franz Tost a 2015-ös idényre visszatekintve telitalálatnak látja Verstappen és Sainz bevetését:
“Minden téren kivívták az elismerésemet. A versenyzésük, az autó műszaki oldalának ismerete, a mérnökökkel való együttműködés? Emellett pedig a médiában, marketingeseményeken való szereplésük is egyre jobb lett, ahogy hozzászoktak – a velük dolgozó munkatársak, az egész csapat nagyon örül, hogy velünk vannak!”


“Vettelhez hasonlóan Carlosban és Maxban is megvan a kellő türelem és hozzáállás, motiváció, ami az F1-hez kell, munkabíró emberek. A futamok között keményen edzenek, beülnek a szimulátorba, hogy mindig felkészülten érkezzenek a versenyre.”
“El kell ismernem, hogy a Red Bull nagyszerűen döntött, amikor őket választotta, ugyanis ahogy láttuk, futamról futamra folyamatosan fejlődtek. Máris egész jó szintre jutottak, meggyőződésem, hogy sikeres jövő vár rájuk.”

Kommentek

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.