F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.01.04. 12.30

A Red Bull csapatfőnöke szerint a 2015-ös küszködés megerősítette az alakulatot, a kasztni erős, de az erőforrás miatt 2016-ban is csak a túlélésre koncentrálhatnak.

A Renault az új Forma-1-es motorok 2014-es bevezetésére gyengén készült fel, a 2015-re elvégzett “fejlesztéseik” pedig csak rontottak a helyzeten, így az elsődleges partner, a Red Bull csak küszködött.
A csapat és a Renault a szakításra készült az idény végén, de végül megegyeztek a további közös munkáról, igaz, a francia gyártó erőforrásait a Red Bull már TAG Heuer néven használja majd 2016-ban.
A Red Bul csapatfőnöke, Christian Horner szerint a motorproblémák ellenére tavaly megerősödött a csapat, igaz, idén elsősorban a kivárás éve lesz, nem várnak nagy előrelépést, amíg nem sikerül új motort találni.


“Hogy őszinte legyek: kemény év volt ez, de nehézségek néha még jobban összehozzák az embereket. Úgy érzem, sosem volt még ennyire egységes a csapat, azaz ilyen tekintetben egyáltalán nem volt rossz az évünk” – mondta. 
“A versenystratégia terén erősek voltunk, a bokszkiállásaink a legjobbak közé tartoztak, a kasztnit gyorsabban fejlesztettük a többieknél, a három igazi lehetőségünket, Monacót, Magyarországot és Szingapúrt pedig kihasználtuk. A háromból kétszer a dobogó második fokáig jutottunk.” 
“Ha jól megnézzük, a csapat munkája igazán jó volt. Egyes dolgokra (a Renault-erőforrás teljesítményére – a szerk.) persze nincs befolyásunk, de olyasmin kár is rágódni, amivel nem tudunk mit kezdeni.”
“A csapat nagyszerűen dolgozott 2015-ben, leszegtük a fejünket és a kasztni fejlesztésére koncentráltunk. Egész évben fejlesztettük, úgy gondolom, hogy nagyon erős autónk is van. Az idei évben egyszerűen túl kell élnünk, amíg újra eljön a mi időnk.”

Kommentek

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

Sztrájkbizottság alakult a győri Audinál

Sztrájkbizottságot alakított az Audi Hungaria Független Szakszervezet (AHFSZ), miután bizalmi értekezletén elutasította az Audi Hungaria Zrt. új ajánlatát.

Olasz buszbaleset: eddig nem találtak műszaki hibát

Az olasz rendőrség eddig semmilyen tárgyi bizonyítékot nem talált arra, hogy meghibásodott volna a Veronánál múlt héten súlyos balesetet szenvedett magyar autóbusz – közölte Girolamo Lacquaniti, a veronai közúti rendőrség parancsnoka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.