A Renault az új Forma-1-es motorok 2014-es bevezetésére gyengén készült fel, a 2015-re elvégzett “fejlesztéseik” pedig csak rontottak a helyzeten, így az elsődleges partner, a Red Bull csak küszködött.
A csapat és a Renault a szakításra készült az idény végén, de végül megegyeztek a további közös munkáról, igaz, a francia gyártó erőforrásait a Red Bull már TAG Heuer néven használja majd 2016-ban.
A Red Bul csapatfőnöke, Christian Horner szerint a motorproblémák ellenére tavaly megerősödött a csapat, igaz, idén elsősorban a kivárás éve lesz, nem várnak nagy előrelépést, amíg nem sikerül új motort találni.


“Hogy őszinte legyek: kemény év volt ez, de nehézségek néha még jobban összehozzák az embereket. Úgy érzem, sosem volt még ennyire egységes a csapat, azaz ilyen tekintetben egyáltalán nem volt rossz az évünk” – mondta. 
“A versenystratégia terén erősek voltunk, a bokszkiállásaink a legjobbak közé tartoztak, a kasztnit gyorsabban fejlesztettük a többieknél, a három igazi lehetőségünket, Monacót, Magyarországot és Szingapúrt pedig kihasználtuk. A háromból kétszer a dobogó második fokáig jutottunk.” 
“Ha jól megnézzük, a csapat munkája igazán jó volt. Egyes dolgokra (a Renault-erőforrás teljesítményére – a szerk.) persze nincs befolyásunk, de olyasmin kár is rágódni, amivel nem tudunk mit kezdeni.”
“A csapat nagyszerűen dolgozott 2015-ben, leszegtük a fejünket és a kasztni fejlesztésére koncentráltunk. Egész évben fejlesztettük, úgy gondolom, hogy nagyon erős autónk is van. Az idei évben egyszerűen túl kell élnünk, amíg újra eljön a mi időnk.”