F1: A Red Bull csak erősebb lett 2015-ben

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.01.04. 12.30

A Red Bull csapatfőnöke szerint a 2015-ös küszködés megerősítette az alakulatot, a kasztni erős, de az erőforrás miatt 2016-ban is csak a túlélésre koncentrálhatnak.

A Renault az új Forma-1-es motorok 2014-es bevezetésére gyengén készült fel, a 2015-re elvégzett “fejlesztéseik” pedig csak rontottak a helyzeten, így az elsődleges partner, a Red Bull csak küszködött.
A csapat és a Renault a szakításra készült az idény végén, de végül megegyeztek a további közös munkáról, igaz, a francia gyártó erőforrásait a Red Bull már TAG Heuer néven használja majd 2016-ban.
A Red Bul csapatfőnöke, Christian Horner szerint a motorproblémák ellenére tavaly megerősödött a csapat, igaz, idén elsősorban a kivárás éve lesz, nem várnak nagy előrelépést, amíg nem sikerül új motort találni.


“Hogy őszinte legyek: kemény év volt ez, de nehézségek néha még jobban összehozzák az embereket. Úgy érzem, sosem volt még ennyire egységes a csapat, azaz ilyen tekintetben egyáltalán nem volt rossz az évünk” – mondta. 
“A versenystratégia terén erősek voltunk, a bokszkiállásaink a legjobbak közé tartoztak, a kasztnit gyorsabban fejlesztettük a többieknél, a három igazi lehetőségünket, Monacót, Magyarországot és Szingapúrt pedig kihasználtuk. A háromból kétszer a dobogó második fokáig jutottunk.” 
“Ha jól megnézzük, a csapat munkája igazán jó volt. Egyes dolgokra (a Renault-erőforrás teljesítményére – a szerk.) persze nincs befolyásunk, de olyasmin kár is rágódni, amivel nem tudunk mit kezdeni.”
“A csapat nagyszerűen dolgozott 2015-ben, leszegtük a fejünket és a kasztni fejlesztésére koncentráltunk. Egész évben fejlesztettük, úgy gondolom, hogy nagyon erős autónk is van. Az idei évben egyszerűen túl kell élnünk, amíg újra eljön a mi időnk.”

Kommentek

F1: Rajzfilm készült Vettel futamgyőzelméről

Elindult az új szezon, megérkezett a MiniDrivers első rajzfilmes összefoglalója is.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

F1: Wehrlein dicséretet, és nem kritikát érdemel

A Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn keményen kritizálta azokat, akik kritikát fogalmaztak meg az Ausztrál Nagydíjtól visszalépett Pascal Wehrleinnal szemben.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Ha nincs meg a sofőr, nincs büntetés – Nyilatkozott a rendőrség

Az ORFK közlése szerint a közterület-felügyelet kameráival nem lehet az objektív felelősség alapján bírságolni.

Targoncás oktatófilm, csak erős idegzetűeknek

Nagyon kel vigyázni, nehogy egy lehulló tapétavágó beleálljon a fejedbe, mikor épp leveszed a kobakot.

Különös autót fotóztak a Ferihegyi reptérnél

Olvasók küldte a fotókat, ilyet nem látni túl sűrűn itthon. Persze előfordul.

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.