F1: Räikkönen morog a rövid szünet miatt

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.12.22. 12.05

Kimi Räikkönen szerint egyre rövidül a Forma-1-es téli szünet, de őt januárban biztosan nem lehet munkára fogni.

Bár a Forma-1-es versenyszezon és az azt követő teszt november végére lezajlott, a száguldó cirkusz világában is csak karácsony tájékára “pörög ki” minden tennivaló, hogy aztán januárban meginduljon a felkészülés az új idényre, amely 2016-ban már 21 fordulóból áll majd.


A Ferrari 2007-es világbajnoka, Kimi Räikkönen bemutatkozása idején, 2001-ben még október közepén ért véget az év, így a finn veterán “nevetségesnek” tartja, hogy mostanra milyen kevés idő maradt a pihenésre.  
“Szerintem ez már nevetséges. A téli szünetnek hosszabbnak kellene lennie, ehelyett mindig mintha csak rövidülne. Ahogy minden, az évet végigdolgozó ember, mi is szeretnénk pihenni, szóval legalább egy hónapig szünetet tartok.”
A kisfia, Robin első születésnapjára is készülő Räikkönen a Pirelli januári gumitesztjén nem is akar részt venni, csak február végén, a hivatalos téli tesztre megy majd el: “Szerintem nem leszek ott a januári teszten, amúgy is csak a régi autókat lehet akkor használni.”
Ami a rekordhosszúságú szezont illeti, a 36 éves finn nem aggódik: “Nyilván a sok utazgatás kimerítő, de szerintem nem lesz nagy gond.”

Kommentek

Megújult a legendás amerikai sportkocsi

Felvarrták a Ford Mustang ráncait, jót tett az autónak a frissítés.

Divatcsászárnő tervezett kisautót

Klasszikus csajos stíluselemek helyett erőteljes divatkiáltvány, magabiztos és nőies az a smart fortwo Brabus, amelyet a német divatceleb Veronika Heilbrunner stilizált meg. A lényeg mégsem ez, hanem a Brabus tailor made program, amivel bárki megalkothatja saját smartját.

Szupersport-óra a világ leggyorsabb négyüléseséhez

A múlt héten bemutatott Bentley Continental Supersports a márka hagyományos óragyártó partnerét is megihlette. Az óra ultramodern tartalmakat kínál.

Hol kapni még új autót szívómotorral?

Mind több márka törli a turbómentes motorokat, mert az EU-szabványos fogyasztásmérés a feltöltött motoroknak kedvez. A 2008-hoz azonban atmoszférikus háromhengerest is választhatnak az óvatosabbak.

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

F1: Felülmúlná Alonsót a McLaren-újonc

A McLarennél idén bemutatkozó Stoffel Vandoorne azt mondja, nem egyszerűen a top10-ben akar végezni, hanem győzni akar, bár azt is tudja, idén erre még nem lesz sok esélye.

Zseniális újítás az autópálya-matricáknál

Számos autósnak jelent problémát annak megállapítása, hogy rendelkezik-e érvényes úthasználati jogosultsággal.

F1: Bottas még nem a végleges megoldás

A Mercedes-főnök nem titkolja, hogy Valtteri Bottas helye egyelőre csak 2017-re biztos a csapatnál, a jövőre nézve bőven van opciójuk.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Horvát villanyautó verte el a Bugatti Veyront

Na jó, nem akármilyen villanyautó, hanem a Rimac Concept One, ami sorra eszi meg a szupersportautókat.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.