F1: A Toro Rosso tényleg verheti a Red Bullt

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.12.16. 12.55

A Red Bull motorsportfőnöke is reális lehetőségnek tartja, hogy 2016-ban az energiaital-gyártó kisebbik csapata lesz az erősebb.

Míg a Red Bull Racing a szakítási kísérlet után végül kénytelen volt megegyezni a Renault-val, így 2016-ban is a francia gyártó – TAG Heuerre átcímkézett – erőforrásaival folytatja, az energiaital-gyártó kisebbik csapata jövőre már a Ferrari idei specifikációjú motorjaival versenyez.
A Toro Rosso spanyol ifjonca, Carlos Sainz nemrég arról beszélt, hogy a puszta erő tekintetében a nagycsapat előtt lehetnek majd: “Elvileg a Red Bull előtt lehetünk jövőre, a Ferrari motorja 50-60 lóerővel erősebb. Ez 6-8 tized javulást jelent számunkra, a Red Bull pedig csak fél másodperccel volt előttünk idén, amikor ugyanazt a motort használtuk” – mondta.


A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko egyetért, sőt. Szerinte az idei motorok között még nagyobb volt a különbség, a Servus TV adásában “80 vagy még több” lóerős eltérést emlegetett hétfőn. 
“Ha a Reault nem növeli a teljesítményt, a Toro Rosso gyorsabb lesz” – szögezte le. 
A Red Bull persze bevallottan átmeneti évként tekint 2016-ra, és elsősorban a teljesen új szabályokat – és esetleg új motort – hozó 2017-től várnak sokat.
“A fő kihívás az lesz 2016-ban, hogy egy viszonylag jó autót építsünk, ugyanakkor már 2017-re dolgozzunk, amikor a nagy szabályváltozások jönnek. 2017-re gyakorlatilag teljesen új autót kell építeni.”

Kommentek

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

F1: Rosberg gratulált Vettelnek

A Forma-1-es világbajnok Nico Rosberg vasárnap a családjával együtt nézte az Ausztrál Nagydíjat a tévén, a végén gratulált a győztesnek.

Alonso: A McLaren tökutolsó!

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj után Fernando Alonso lesújtó képet festett a McLaren-Honda versenyképességéről, gyakorlatilag sereghajtónak bélyegezte csapatát.

F1: Ez a Ferrari-győzelem mindenkié

Nem csoda, hogy a Ferrarinál mindenki örül a szezon első győzelmének, hiszen sokat kellett várni arra, hogy az olasz istálló újra a dobogó legfelső fokán végezzen.

Mercedes: Nincs karácsony!

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint nem a gumistratégián úszott el Lewis Hamilton győzelme, a Ferrari egyszerűen gyorsabb volt.

Kéne az első Ford Mustang?

Az első szériagyártású keménytetős Ford Mustang keresi új gazdáját, aki ezzel egy szelet autótörténelmet vásárol.

Vettel: Sikolt az autó, hogy keményebben nyomjad!

A 2017-es szezon első futamát, az Ausztrál Nagydíjat Sebastian Vettel nyerte. Pályafutásának 43. Forma-1-es győzelmét aratta. A dobogósok nyilatkozatai.

F1: Ferrari-győzelem a szezonnyitón

Sebastian Vettel nyerte a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat, a Mercedes mellényúlt a gumistratégiával. Hamilton és Bottas a 2. és 3. az amúgy eseménytelen versenyen.

Méltatlan helyen csapták falnak ezt a Lamborghinit

Kínában igazán költséges összetörni egy Lamborghini Huracant, hiszen 4,3 millió jüant kell érte fizetni, ami az eredeti ár többszöröse.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.