F1: A Renault elmondta, hol rontotta el az idén

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.12.16. 16.30

A Renault Sport F1 vezetője, Remi Taffin szerint csak maguknak köszönhetik a rosszul sikerült 2015-ös szezont.

A Renault úgy futott neki a 2016-os szezonnak, hogy azt hitte, nagyot lépett előre 2015-höz képest. Taffin szerint három okkal magyarázható a francia márka idei vergődése.

“Az első téli tesztet abban a tudatban kezdtük, hogy nagyot léptünk előre a két szezon között” – mondta Taffin. “Őszintén azt hittük, hogy jó munkát végeztünk. Ez néhány területre igaz is volt, de három fő ok miatt mégis elbuktunk.”

“Először is, komoly megbízhatósági problémánk volt a dugattyúkkal. A konkrét probléma egyetlen előzetes teszten sem bukott ki, így a normál ügymenet szerint haladtunk a fejlesztéssel.”

“A második fő problémánk az volt, hogy volt egy hibás alkatrész a vezérlőelektronikában is, ám sokáig nem tudtuk azonosítani, és ez újabb problémák forrása lett. A harmadik nagy hibánk az volt, hogy minden egyes döntést a létező legutolsó pillanatig húztunk.”

“Az első versenyre olyan későn véglegesítettük az erőforrás specifikációját, hogy valójában nem is készülhettünk fel megfelelően. A saját lábunk alól húztuk ki a talajt, de sokat tanultunk az idei évből, és nem fogjuk újra elkövetni ezeket a hibákat.”

Kommentek

Ismét csökken az üzemanyagár

A Mol szerdán is csökkenti az üzemanyag árát.

Versenyműszerfal a Fordtól

Minimalista, motorsport ihletésű műszeregység tájékoztatja a Ford GT szerencsés tulajdonosait a pillanatnyi állapotokról.

F1: “Azt hittem, Nico még mindig részeg”

A Forma-1-es legenda Gerhard Berger még most sem igazán fogta fel, hogy Nico Rosberg világbajnokként a visszavonulást választotta.

Trump megfenyegette a német autógyártókat

A nagy német autógyárak részvényei egy-másfél százalékkal gyengültek a hétfői tőzsdei kereskedés kezdetén, miután a rövidesen hivatalba lépő, megválasztott amerikai elnök 35 százalékos importvám kivetéséről tett említést egy hétvégi lapinterjúban.

Ezek az év legjobb új autói

A brit autós sajtó egyik meghatározó oszlopa, a What Car? minden évben megválasztja a legjobb újdonságokat. Így tettek idén is.

Bosszút állt, de ő szívta meg és a jogsija is ugrott

Picit ideges lett a MINI-s, mert a kamion besorolt elé. Húzott egy merészet, aztán nem ő nevetett a végén.

Hótakarítás, ahogy még sosem láttad

Gyors, hatékony és nem karcolja össze a fényezést. Persze ehhez az kell, hogy 30 ezer wattnyi hangtechnika pihenjen az autóban.

Filmbe illő balesetet szenvedett egy Škoda

Nekünk a Végső állomás ugrott be elsőre, annyi a különbség, hogy itt senki nem halt meg. Kész csoda!

F1: A Red Bull csak álmodhat a bajnoki címről?

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone szerint a Red Bullra csalódás vár, ha azt hiszik, 2017-ben már legyőzhetik a Mercedest. Az aerodinamika nem minden.

A magyarok kételkednek az önvezető autókban

A magyarok nagy része reálisan látja a közlekedésben várható technológiai fejlődést – derül ki a K&H biztos jövő indexéből.

F1: A Williams elengedi Bottast

A Williams csapatvezetője félhivatalosan bejelentette, hogy Valtteri Bottas lesz Nico Rosberg utódja a Mercedesnél. Napok kérdése, hogy végleg lezáruljon a kérdés.

Vízen jár a legerősebb Lexus

Két darab Lexus V8-as motor hajtja a japán luxusmárka legújabb tanulmányát, amely ha megvalósulna, a márka legdrágább terméke lehetne.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.