A Pirelli összesítése szerint a 2015-ös szezonban 509 előzés volt a Forma-1-ben (átlagosan 26,8), húsz százalékkal kevesebb, mint a 636 helycserét hozó 2014-es idényben. A legtöbb előzés Malajziában (60), a legkevesebb Ausztráliában és Szingapúrban (11-11) volt.

Az egyéni versenyt az egész évben akciózó Max Verstappen nyerte, egyedül 49 előzést szállított, a Belga Nagydíjon, Felipe Nasr ellen bemutatott manőveréért FIA-díjat is nyert. A csapatversenyt a Toro Rosso nyerte 94 előzéssel.

Nem meglepő módon Lewis Hamilton és Nico Rosberg voltak a legkevesebbszer megelőzött versenyzők, a pályán mindössze háromszor-háromszor mentek el mellettük. Egy verseny alatt a ferraris Sebastian Vettel mutatta be a legtöbb előzést, szám szerint 13-at, amikor a Kanadai Nagydíjon a 18. helyről indulva lépett előre ötödiknek.

Fernando Alonsónak is lehet egy kis oka az örömre, a gyengélkedő McLarennel ő volt az, aki a legtöbb helyet javította a rajtok után, összesen 28-at.

Ebben az évben a Pirelli összesen 35 964 abroncsot szállított a csapatoknak, ebből 29 856-ot versenyhétvégékre, 6108-at pedig tesztelésre. 25 004 abroncs slick, 10 960 esős vagy átmeneti volt. A versenyhétvégék során összesen 17 580 abroncsot használtak el a csapatok.

A bokszkiállások száma 706 volt, ebből nyolc áthajtásos és egy stop and go büntetés. Ez 37,1-es átlagot jelent versenyenként, és 1,88-at versenyzőnként. A legtöbb kiállás (60) a Magyar Nagydíjon volt, a legkevesebb (17) Ausztráliában.