A Red Bull szeretett volna motorszállítót váltani, de végül maradt a Renault-nál (az erőforrás TAG Heuer jelöléssel fut jövőre), mert a Mercedes, a Ferrari és a Honda is elutasította a csapatot. A Mercedes semmilyen, a Ferrari pedig csak egy évvel korábbi motort adott volna a veszélyes riválisnak, amely Marko szerint nem véletlenül történt.

“A gyártók tulajdonképpen összefogtak ellenünk. Kartell, ez a helyes szó arra, ami történt” – mondta Marko. “Sajnos én is csak a végén ismertem fel, hogy mi történik, amikor már túl késő volt.”

Marko annak örül, hogy legalább pilótagondjai nincsenek a csapatnak, jövőre is Daniel Ricciardo és Danyiil Kvjat vezet a Red Bullnál. “A versenyzőinkkel soha nem volt gond.”

“Kvjatot a szezon elején technikai hibák is hátráltatták, úgy tűnhetett, még nem elég érett arra, hogy egy Red Bull-szintű csapatnál versenyezzen. De nem ez volt a helyzet.”

“Most már kifejezetten versenyképes, de valóban volt egy pont, amikor kissé elveszettnek tűnt.”