F1: Titok, hogy Vettel járt-e Schuminál

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.12.07. 16.20

Sebastian Vettel egy friss interjúban az őt ért kritikákról és a magánéletéről is beszélt. Azt is elárulta, házas-e.

A svájci Blick vasárnap közölt friss interjút a ferraris Sebastian Vettellel. 


A lap többek között azzal is szembesítette a négyszeres világbajnokot, hogy kollégája, a friss háromszoros bajnok Lewis Hamilton nemrég azt mondta, az eredményei ellenére nehéz megítélni, mennyire jó versenyző a német, ugyanis csapattársai – Mark Webber és most Kimi Räikkönen – nem voltak épp csúcsformában.
“Biztos vagyok benne, hogy örömmel hallják ezt a csapattársaim. De úgy gondolom, hogy végső soron nagyon nehéz dolog egymáshoz mérni a versenyzőket” – kerülte ki a konkrét választ.
Nem Hamilton az első, aki ilyen jellegű megjegyzést tesz, a Red Bull-os években sokan a fenti faktornak és főképp az Adrian Newey tervezte autónak tulajdonították Vettel sikereit, ugyanakkor idén, első ferraris évében már inkább pozitív lett a pilóta megítélése.


“Természetesen jó ezt hallani, de leginkább az számít, hogy az ember maga elégedett-e a teljesítményével. Én pedig összességében az vagyok. Az utolsó Red Bull-os évem sem volt olyan szörnyű, mint ahogy beállították. A kritikusoknak viszont leginkább az számított, hogy Vettel most már más színekben győzött” – mondta erről.
Ezt persze egyáltalán nem lehetett biztosra venni egy évvel ezelőtt, egyesek azért is méltatják Vettelt, mert nagyon jól időzítette az átigazolást: míg 2014-ben még a Red Bull volt a Mercedes legközelebbi üldözője, idén sokkal mélyebbre zuhantak, a Ferrari vette át a második erő szerepét. 
“Visszatekintve mondhatjuk, hogy nagyon jól váltottam, azonban akkor még az ismeretlenbe való ugrás volt, hiszen a Red Bull volt a második erő. Az idei év viszont elég rosszul sikerült nekik, szóval elégedett vagyok a döntésemmel” – magyarázta.


Vettelt arról is megkérdezték, hogy látogatja-e, és ha igen, milyen gyakran egykori bálványát és mentorát, a két évvel ezelőtti síbalesetben súlyos agysérülést szenvedett Michael Schumachert, de a válasza rövid volt: “Ez teljes mértékben magánügy, amihez senkinek nincs köze.”
A német versenyző közismerten nagyon óvja a magánéletét, egyebek között “hivatalosan” még azt sem tudni, hogy házas-e és hogy hány gyermeke van.
“Nem házasodtunk össze, két gyerekem van” – közölte a tényeket. “Úgy gondolom, hogy a szótárban elég világos definíciója van a magánszférának. Természetesen megértem, hogy manapság szinte mindenki a nyilvánosság elé tárja a magánéletét, de az én magánéletemet tényleg megtartom magamnak, és ez nem arrogancia vagy ilyesmi.”

Kommentek

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.