Hamilton: Rosberg egy rinyagép

"Nem kellene csapattársaknak hívni minket"

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.12.04. 10.30

Lewis Hamilton szerint csapattársa, Nico Rosberg állandóan panaszkodik. Nem számít arra, hogy javulni fog a viszonyuk.

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke nemrég célzott arra, hogy el kell gondolkodnia az istálló felállásán, nem biztos, hogy a jelenlegi párosítás az ideális. Nem kizárt, hogy a Mercedes végül idő előtt megválik Hamiltontól vagy Rosbergtől, az angol valószínűleg erre reagálva indított azonnal támadást.

“Az idén mindenki láthatta, hogy egy csomó dolog miatt panaszkodott” – mondta Rosbergről Hamilton. “De ezeket meg sem kell hallani, ő egyszerűen ilyen. Különböző környezetből érkeztünk, talán ez a magyarázat erre.”

Hamilton utalt arra, hogy szerinte nem jelent problémát a két erős pilóta. “Tizenkét kettős győzelmünk volt, szóval nem hinném, hogy a viszonyunk bármilyen problémát okozna. Mindketten remek munkát végeztünk, nem okoztunk semmilyen bajt a csapatnak.”

“Soha nem leszünk legjobb barátok, de tudjuk ezt kezelni. Vannak feszült pillanatok, ahogy bármelyik másik sportágban. A nagy probléma, hogy az F1-ben két bajnokság van, így valójában nem is kellene csapattársaknak hívni minket. Minket azért szerződtettek, hogy az egyik meglegyen, de mindketten meg akarjuk nyerni az egyéni bajnokságot.”

“Nem azért vagyok itt, hogy barátokat szerezzek, és hogy a versenyek után arról beszélgessek bárkivel, milyen előzékenyek voltunk egymással a pályán, és milyen szépen hagytuk a másikat nyerni. Ha van lehetőség, azt meg kell ragadni.”

Hamilton nyeregben érzi magát, de Wolff célzott arra is, hogy a Mercedesnek “kedves emberekre” van szüksége, így egyáltalán nem ezer százalékosan biztos a helye. “Soha nem tudhatod, mi fog történni, de keményen fogok dolgozni. Az a terv, hogy még erősebben térjek vissza jövőre.”

Kommentek

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

F1: Wehrlein dicséretet, és nem kritikát érdemel

A Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn keményen kritizálta azokat, akik kritikát fogalmaztak meg az Ausztrál Nagydíjtól visszalépett Pascal Wehrleinnal szemben.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.