F1: A McLaren nem roppan bele a szponzorhiányba

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.12.04. 14.30

Ron Dennis, a McLaren első embere szerint nem tragédia, hogy a csapat nem dúskál szponzorokban. A jövőre a Red Bullt erősítő Tag Heuer elvesztése sem tragédia.

Névadó szponzora utoljára 2013 végén volt a McLarennek, a Vodafone ekkor távozott, és azóta sem sikerült újat találni a helyére. Jelentkező valószínűleg lett volna, de ennek a “felületnek” ára van, és a McLaren ebből nem volt hajlandó engedni.

Az idei szezonban nemcsak szponzorok, hanem már eredmények sem jöttek, Ron Dennis, a McLaren vezetője szerint azonban a csapat ezt is kibírja. Idén a Tag Heuer és a Johnnie Walker is elhagyta az alakulatot, előbbi a Red Bull, utóbbi a Force India partnereként folytatja.

“A dolgok ritkán olyanok, mint amilyennek tűnnek” – mondta Dennis. “A Vodafone-t például nem veszítettük el, ők döntöttek úgy, hogy befejezik ezt a fajta szponzorációt. Ez nagy különbség.”

“Az ilyen nagy cégeknél olykor lecserélik a vezető menedzsereket, az újaknak pedig más elképzeléseik vannak. A Vodafone úgy döntött, más irányba indul el.”

Dennis szerint a jövőre a Red Bull Renault-motorjának nevet és logót adó Tag Heuer elveszítése sem nagy tragédia anyagilag. “Kezdetben én magam irányítottam a cég marketingjét, sőt részvényese voltam a cégnek.”

“Noha sokáig szorosan együttműködtünk, a jelenlegi vezérigazgatóval több dologban is teljesen más véleményünk volt. A monte-carlói dologgal például nagyon nem értettem egyet (a Tag Heuer küldött grid boyokat a versenyre), nem éreztem pozitívnak. És még a számok is évről évre csökkentek.”

“Nem kell Einsteinnek lenni ahhoz, hogy világos legyen, az F1 jelenleg elég nagy kihívást jelentő környezet. De optimista vagyok a most zajló tárgyalásainkkal kapcsolatban, meglátjuk, mi sül ki belőlük. Hogy esetleg rosszabbul alszom ezek miatt? Nem, egyáltalán nem.”

“Erősek, nagyon erősek vagyunk anyagilag. Az egész csoport értéke 500 milliárd forint, és minden üzletünk nyereséges.”

Kommentek

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

KRESZ-táblák, amikre figyelned kell télen

Van néhány speciális KRESZ-tábla, amelyeket zimankó és havazás idején erősen ajánlott figyelni. De tudjuk-e, hogy pontosan mit is jelentenek ezek a táblák?

F1: Állami elismerést kapott Kimi Räikkönen

A Ferrari világbajnok pilótája Finnország első sportnagykövete lett.

Norvégiában betiltották a dízelautókat

A rossz légminőség miatt Oslo átmenetileg kitiltotta a norvég fővárosból a gázolajjal üzemelő gépjárműveket.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.