A csak számítógépes grafikákon létező MP4-X nevű tanulmány a McLaren Applied Technologies szakembereinek munkája. Amellett, hogy az autó alján a szívóhatást maximalizáló csatornákat alakítottak ki, az aerodinamika is teljesen aktív, minden szárny mozgatható attól függően, hogy kanyarban vagy egyenesben halad éppen az autó.

A képre kattintva galéria nyílik!

Noha a műszaki elképzelésekről semmit nem árultak el, az autót úgy tervezték, mintha egy “teljesen elektromos hibrid motor” lenne benne, amelynek teljesítményét a pályába épített indukciós hurkok tudják növelni.


A gumikopást valós időben figyelő rendszert kapott az autó, amelynek olyan értelmetlen extrái is vannak, mint a gondolatirányítás. Hogy a tervek sorsa mi lesz, egyelőre kérdés, de őszintén szólva inkább LMP1-es autóra hasonlít a tanulmány, semmint F1-es versenygépre.