Még a biatlon is menőbb a mai F1-nél

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.12.01. 16.30

Soha nem látott mélységbe zuhant a Forma-1 népszerűsége Németországban. Alig néhányan kapcsoltak a szezonzáróra.

Az ARD német tévécsatorna vasárnapi biatlonközvetítését 3,95 millióan nézték – 120 ezerrel többen, mint a Forma-1-es szezonzárót az RTL-en. Ez a rémisztő adat jól mutatja, hogy milyen mélyre süllyedt az F1 népszerűsége az országban.

“A bajnokság már hetekkel ezelőtt eldőlt, ez nem tett jót a számoknak” – magyarázta az RTL sportfőnöke, Manfred Loppe. “Reméljük, hogy Sebastian Vettel jövőre ott lesz az éllovasok sarkában, és izgalmas, háromszereplős csata lesz a bajnoki címért.”

Még a Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff is ebben reménykedik. “A Forma-1 érdekében nagyon remélem, hogy a többiek felzárkóznak. Az igazán jót tenne a show-nak” – nyilatkozta Wolff. Hasonlóan beszélt a bajnok Lewis Hamilton is.

“A szívem versenyért kiált” – mondta Hamilton a Die Weltnek. “Remélem, hogy a többiek jó munkát végeznek a télen. A rajongók is ezt akarják. A Ferrari sokat lépett előre az idén, szerintem érdekes lesz a következő szezon.”

Németországban az idén futamot sem rendeztek, Nico Rosbergnek furcsa a helyzet. “Egy Német Nagydíj nélküli vb elég furcsa, szükségünk van rá” – vélekedett Rosberg. “Elveszítettük, mert Bernie pénzt akar. És persze ott van az is, hogy a rajongókat kevésbé érdekli az F1, mint korábban. Mexikóban láttuk, hogy a rajongók képesek megőrülni az F1-ért, de Németországban nem. Michael Schumacher korszaka után valami megváltozott.”

Kommentek

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.