Kimaradnak az F1 leendő sztárjai

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.11.26. 10.40

A Mercedes tartalékosa, Pascal Wehrlein már a GP2-es indulást fontolgatja, míg a széria címvédője, a mclarenes Stoffel Vandoorne Japánba megy, mert nincs szabad ülés.

Hiába nevelnek tehetségeket a Forma-1-es csapatok, ha aztán nem tudnak nekik versenyzési lehetőséget adni – 2016-ban két nagy ígéret is kénytelen máshol kitölteni az időt, amíg végre szabad ülés akad a csúcskategóriában.
A McLArennél kispadozik, a Super Formulában gyakorol


A McLaren neveltje, a belga Stoffel Vandoorne a széria évtizedes történetének legmeggyőzőbb teljesítményével lett bajnok idén – és ha a hétvégén, Abu-Dzabiban futamot nyer, ő lesz a sorozat legtöbb futamgyőzelemmel büszkélkedő pilótája is -, a wokingi alakulatnál ott ül a két veterán világbajnok, Jenson Button és Fernando Alonso.
Vandoorne a Honda-kapcsolatot kihasználva a japán Super Formula sorozatban tarthatja majd magát formában, a pilóta a héten már tesztelt is a Docomo Team Dandelion csapatnál Szuzukában, igaz, rossz időjárás és műszaki problémák is hátráltatták.
Míg a McLarennél jövőre a versenyeken tartalékosként kispadozó belga a GP2-ben bizonyított, a Mercedes tesztelője, a német Pascal Wehrlein a Német Túraautó-bajnokságban (DTM) remekelt, a széria történetének legfiatalabb bajnoka lett.
Wehrleinnak halvány esélye még van a Forma-1-re, hiszen a jövőre Mercedes-motorokra váltó Manorhoz talán sikerül benyomni, de már ő is azon gondolkodik, mit tegyen, ha ez nem jön össze. A GP2-es szereplés is alternatíva:
Manor, DTM vagy GP2?


“Végső soron nem rajtam múlik majd, de több opció is van. Nyilván a Forma-1 lenne a legjobb, de nem sok hely van, ha az nem jön össze akkor lehetőség még a DTM, a tartalékosi-tesztelői munka, esetleg a GP2. Igazából nem is könnyű, hogy több lehetőség van, mert a GP2 például azért lenne jó, mert nagyrészt az F1-gyel együtt utaznánk, tanulnám az F1-es pályákat, és újra formaautóban ülnék. De a DTM is nagyszerű, nagyon szeretnék újra ott versenyezni, szóval nem könnyű kérdés.”

Kommentek

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

Magyar rekord a BMW-nél

Soha annyi új BMW nem kelt el Magyarországon, mint 2016-ban. A siker nem csak a hagyományos modelleké, Közép-Európában i-modellekből is nálunk fogy a legtöbb.

Súlyos kockázat a járműjavításhoz használt illegális eszköz

Súlyos közlekedésbiztonsági kockázatokat jelentenek az autókban használt szoftverek és egyéb műszaki elemek működését ellenőrző nem jogtiszta, vagy nem megfelelően frissített diagnosztikai eszközök – hívta fel a figyelmet a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT).

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

1,3 milliárd liter benzint fogyasztottunk tavaly

Tavaly 5,5 százalékkal, csaknem 3 milliárd 358 millió literre nőtt az üzemanyag-fogyasztás a magyar piacon, ezen belül a gázolaj iránti kereslet 6,4 százalékkal, a benziné pedig 4,1 százalékkal bővült az egy évvel korábbihoz képest.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Iszonyatos luxus-pickup a Mercedestől

Miközben a Nissannal közösen fejlesztett X-osztály mezei munkaeszköznek ígérkezik, a cég más részlegei nem voltak ennyire józan gondolkodásúak.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

Betegségnevű elektromos szupersportkocsi, de honnan?!

A Dendrobium nem valami alattomos gombás fertőzés, hanem egy futurisztikus külsejű sportkocsi, amely egyrészt elektromos, másrészt hamarosan gyártani fogják, harmadrész szingapúri.

Elsírta magát a szerelő, amikor ezt meglátta

Vajon mire gondolt emberünk, amikor fa fékbetéteket drótozott a féktárcsához? A többiről nem is beszélve.

Életükkel játszanak a marosvásárhelyi autósok

Életveszélyes játékot űzött több autós és motoros a Maros jegén.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.