F1: Alonso nem bánt meg semmit

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.11.26. 15.30

Fernando Alonso annyiszor elmondta már, hogy talán már el is hiszi. Ismét arról beszélt, hogy nem bánta meg a mclarenes szerződést.

Fernando Alonso élete egyik legpocsékabb szezonján van túl a McLarennel, de továbbra is azt hajtogatja, hogy nem bánta meg a Ferraritól való távozást.

“Kemény év és nehéz volt számunkra, az én karrieremben viszont egy lépés volt előre” – mondta Alonso Abu-Dzabiban. “Öt fantasztikus szezonom volt a Ferrarinál, de csak második voltam, így új motivációra volt szükségem. Ez az egyetlen esélyem, hogy újra bajnok legyek.”

“A következő év egy kicsit könnyebb lesz számunkra, de még kérdés, hol lehetünk jövőre. 2016-ra a fő cél az lehet, hogy visszatérjünk a méltó helyünkre, és újra a legjobb pozíciókért harcoljunk.”

“Nem tudom, hogy ez a bajnoki címért, a győzelmekért vagy a dobogós helyekért való küzdelmet jelent, de elégedett vagyok a fejlődésünkkel.”

Alonso nem számít arra, hogy a szezonzárón a McLaren megelőzi a Saubert az összetett nyolcadik helyéért folyó versenyben. “Ez elég valószínűtlennek tűnik, de nem is fontos. Félig már a 2016-os autóval versenyzünk majd.”

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.