Változtat az F1-es hozzáállásán a Honda

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.11.19. 15.30

A Honda korábban visszautasította, hogy külsős szakemberekkel gyorsítsa fel F1-es projektjét. A japánok már nyitottak több konzultáns bevonására.

A japán szemléletmódtól alapvetően idegen, hogy kívülről érkezett embereket vonjanak be különböző fejlesztésekbe, ezért utasította vissza a Honda rendszeresen a McLaren erre irányuló törekvéseit.

Azt azonban a japánok is érzik, hogy szükségük van külső segítségre, az új stratégia alapján konzultánsokat vonnak be a munkába.

A Ferrari és az FIA korábbi motorszakértője, Gilles Simon pontosan ilyen konzultáns szerepkörben dolgozik a Hondánál, ahelyett, hogy alkalmazottként vették volna fel.

Az Auto, Motor und Sport úgy tudja, hogy noha külföldi mérnökökkel továbbra sem szeretne együtt dolgozni a Honda szakurai központjában, további konzultánsok bevonása szóba jöhet.

Jenson Button bizakodó. “Egy tél alatt sok minden változhat. Olyan csapat vagyunk, amely sokat fog előrelépni. És nem azt mondom, hogy remélem, azt mondom, hogy fogunk” – fogalmazott Button.

A Renault-nál is szeretnék felgyorsítani az F1-es erőforrás fejlesztési munkálatait, felmerült, hogy a franciák szerződtetik a motorguru Mario Illient. A Renault már korábban is kért tanácsokat a szakembertől, voltak fejlesztési javaslatai is, ám ezeket a franciák végül elvetették, és a saját koncepciójukat követték.

Hivatalos megegyezés még nem született a felek között.

Kommentek

F1: Alonso így izmozott Hamiltonnak

Fernando Alonso az Ausztrál Nagydíj előtt még egészen jó kedvében volt.

F1: A Mercedes orrára koppintottak

A nemzetközi sportsajtó Sebastian Vettel és a Ferrari sikerétől hangos a Forma-1-es idénynyitó, a melbourne-i Ausztrál Nagydíj másnapján.

F1: A McLaren kikéri magának a mercis pletykát

A McLaren szerint szó sincs arról, hogy a csapat fontolgatná a Honda kipöckölését a versenyképesebb Mercedes-motorért cserébe.

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

Tipikus példája a “megkímélt BMW, nyugdíjas orvostól eladó” hirdetésnek

Látszólag nem lett baja az autónak, de xDrive ide vagy oda, ezt akkor sem erre találták ki. Ez kínzás.

Tanult hibájából a Mazda

A CX-5 második generációjára helyretette az elsőnél elkövetett tévedését a Mazda. És még persze sok mást is.

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.