A McLaren tovább halad a lejtőn. 2013 óta az egykor szebb napokat látott csapat egyre gyengébben teljesít, a Hondával való idei összeállás pedig kész katasztrófa.


Ez a fogyatkozó szponzorokon is jól követhető, hiszen 2013 végén távozott a Vodafone, névadó támogatót pedig azóta sem találtak, a Hugo Boss átpártolt a Mercedeshez, az év végén, 10 idény után távozik a Johnnie Walker, és ahogy most kiderült, 30 év együttműködés után búcsút int nekik a TAG Heuer óragyártó is, amely jövőre a Red Bull Racinggel folytatja.
“A Red Bull fiatalos, dinamikus örökmozgó, ami tökéletesen összhangban van a TAG Heuer stratégiájával” – nyilatkozta a svájci óragyártó CEO-ja, Jean-Claude Biver L’Hebdónak.
A hírt a McLaren szóvivője is megerősítette:
“A McLaren és a TAG Heuer együttműködése a sporttörténet egyik leghosszabb és legsikeresebb partnersége volt. 30 éven át tartott, az idő alatt mindkét fél hatalmas sikereket ért el. Így tehát hálával és mindkét fél részéről elégedettséggel, a jól végzett munka tudatával jelenthetjük be a 30 éves partnerség végét.”
A McLaren szóvivője emlékeztetett, hogy bár a TAG Heuer távozik, anyacége, a LVMH egy másik márkája, a Chandon pezsgő jövőre megjelenik náluk.