Alonso: Jó helyen vagyok a McLarennél

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.11.17. 13.35

Fernando Alonso a számára példátlanul sikertelen 2015-ös idény végén is úgy látja, nem fogott mellé a McLaren-Hondához való igazolásával.

Miközben a Ferrari idén 3 futamot nyert, Sebastian Vettel 13-szor állt dobogóra, a vörös autó a Brazil Nagydíjon versenytempóban pedig egészen közel került a Mercedeshez, Fernando Alonso Forma-1-es pályafutása leggyengébb szezonját teljesíti a McLaren-Hondánál.


A kétszeres világbajnok idén mindössze két alkalommal tudott pontot szerezni, a évét műszaki hibák tömkelege, kiesések jellemezték. Az interlagosi hétvége jól összefoglalta az eddigieket: Alonso autójában pénteken és szombaton is kilehelte a lelkét egy Honda-erőforrás, a versenyző a pálya széléről figyelte csak a többieket.
A kempingszékből nézelődő, napozgató Alonso egész mémáradatot indított, a Twitteren a #PlacesAlonsoWouldRatherBe, azaz “helyek, ahol Alonso szívesebben lenne” hashtaggel sorjáztak a vicces fotók. A pilóta talán erre is reagálva azt mondja, továbbra is hiszi, hogy jó helyen van a McLarennél.
“Tisztában vagyok vele, hogy nehéz, elkeserítő év volt ez mindannyiunk számára, hiszen az elvárások óriásiak voltak – ugyanakkor 2014-ben a Renault és a Ferrari is hasonló problémákkal küszködött, mint idén a Honda. Csak a Mercedes csinált jól mindent az első évben. A mi nehézségeink azért nagyobbak, mint a Renault vagy a Ferrari esetében, de épp ezért ha sikerül jól dolgoznunk a télen, akkor sokkal többet is fejlődhetünk a többi gyártónál” – magyarázta.


“Egyértelműen nehéz év ez számunkra, hiszen mindannyian győzni akarunk, de jó pár éve nehéz már. Ami engem illet, a korábbi (ferraris) években is pár futam után tudtam előre, hogy nem győzhetünk, mert a Red Bull, aztán meg a Mercedes egy másodperccel gyorsabb volt mindenkinél.”
“Jó néhány éve láttam ezt már, az volt az egyik oka annak, hogy a McLaren-Hondához szerződtem, hogy a közeljövőben meg tudjuk verni a Mercedest. A mai Forma-1-ben erős, eltérő filozófiájú projekt kell a sikerhez, én azt hiszem, jó helyen vagyok most.”

Kommentek

Csirkebuszként élednek újjá az amerikai iskolabuszok

Guatemalában számos amerikai iskolai busz kezd új életet. Az úgynevezett csirkebuszokon azonban résen kell lenniük a turistáknak.

Meglepő autót fotóztak az M5-ösön

Vajon ki vesz amerikai piacra gyártott Passatot itthon, mikor állítólag futóműve rosszabb konstrukció, mint az európaié? Ennyivel olcsóbb lenne?

Idén még nem parkoltak bunkóbb módon Budapesten

Egy diplomata-rendszámos Audit hanyagul a buszmegállóban hagyott gazdája. Mert miért ne? Úgysem vár senki a buszra.

Használt autók 1,5 millió forint körül

Kétmillió forint alatt erős a kereslet a használt autók iránt. Mi ebben a kategóriában, de inkább 1,5 millió Ft körüli áron ajánlunk használt autókat.

Itt az Opel vadonatúj kompakt crossovere, a Crossland X

Nem a Mokka X helyére, hanem mellé sorolja be új városi crossoverét az Opel. A rég várt autó ma hajnaltól létezik.

Megújult a legendás amerikai sportkocsi

Felvarrták a Ford Mustang ráncait, jót tett az autónak a frissítés.

Divatcsászárnő tervezett kisautót

Klasszikus csajos stíluselemek helyett erőteljes divatkiáltvány, magabiztos és nőies az a smart fortwo Brabus, amelyet a német divatceleb Veronika Heilbrunner stilizált meg. A lényeg mégsem ez, hanem a Brabus tailor made program, amivel bárki megalkothatja saját smartját.

Szupersport-óra a világ leggyorsabb négyüléseséhez

A múlt héten bemutatott Bentley Continental Supersports a márka hagyományos óragyártó partnerét is megihlette. Az óra ultramodern tartalmakat kínál.

F1: Iszonyú sokat gyorsulnak az új autók

Az FIA legfrissebb szimulációi szerint egyes kanyarokban akár 40 km/h-val is nőhet az autók sebessége 2017-ben.

Hol kapni még új autót szívómotorral?

Mind több márka törli a turbómentes motorokat, mert az EU-szabványos fogyasztásmérés a feltöltött motoroknak kedvez. A 2008-hoz azonban atmoszférikus háromhengerest is választhatnak az óvatosabbak.

F1: Nagyot lépett előre az új motorral a Renault

A Red Bull technikai igazgatója, Adrian Newey szerint a Renault nagyot lépett előre a 2017-es motorral, de nagy kérdés, hogy a riválisok mennyit haladtak.

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.