F1: Alonso nem törte össze magát

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.11.13. 12.45

Fernando Alonso elárulta, hogy a versenyképtelen McLaren-Honda volánjánál idén általában nem adott bele mindent, 2016-ra ellenben nagy előrelépést vár.

Fernando Alonso előszeretettel hangsúlyozza, hogy általában mindent, vagy még annál is többet kihoz az aktuális autóiból, idén is számos alkalommal utalt erre, amikor a versenyképtelen McLaren-Hondát kellett a pályákon körberángatnia.
A kétszeres világbajnok spanyol néhányszor egyenesen pályafutása legjobb köreiként, versenyeiként emlegette a szereplését, de a Brazil Nagydíj előtt egy kicsit árnyalta a képet, elmondta, hogy az esetek többségében “spórolt” az erejével.


“Nem mondanám, hogy igazán jól teljesítettem. Volt egy-egy jó köröm itt-ott, emlékszem, hogy a Japán Nagydíj időmérőjének második szakaszában a határon mentem, és a nehéz körülmények között zajlott austini verseny is jó volt. Ott éreztem, hogy megvan az autóm ahhoz, hogy nyomjam rendesen. De ezen a két eseten kívül nem volt épp a legjobb az évem” – mondta.
“Egyértelműen jobban kell teljesítenem jövőre. Most csak készenléti állapotban vagyok, amolyan spórolós üzemmódban. Jövőre több energiám lesz. Nagyon bosszantó és szomorú lenne, ha jövőre sem menne jobban, mert sokat várunk 2016-tól. De nem lenne katasztrófa, újabb tapasztalatgyűjtő, felkészülési idény lenne 2017-re” – tette hozzá.
Alonso alapvetően azért már 2016-ban is az élmezőnybe várja a McLarent:
“Nagyon bízom a csapatban, és őszintén hiszem, hogy megvannak a szakembereink és a megfelelő erőforrásaink ahhoz, hogy jól teljesítsünk. Nagyon meglepne, ha a téli teszten az derülne ki, hogy rossz az autónk. Az aerodinamika szempontjából már megtaláltuk a jó irányt, fejlődünk. Látom, érzem azon, hogyan, milyen gyorsan vesszük a kanyarokat, szóval én nem tartok tőle, hogy jövőre nem lesz jó autónk.” 


“A motor persze egyelőre nagy kérdés, de ha megnézzük, hogy a többi gyártóval mi volt a helyzet 2014-ben, és hogy mennyit fejlődtek, ahhoz képest 2015-ben a Hondával még nagyobbat léptünk előre, szerintem előnyben is vagyunk ezen a téren. Minden attól függ, milyen munkát végzünk a tél folyamán.”
Alonso idén kétszer, a Brit és a Magyar Nagydíjon szerzett pontot, az előbbin 9., az utóbbin 5. lett. Csapattársa, Jenson Button négyszer zárt a top10-ben (Monaco – 8., Magyarország – 9., Oroszország – 9., USA – 6.).

Kommentek

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.