A Renault már az Amerikai Nagydíjra legyártotta és elszállította az idei első és egyetlen motorfejlesztési lépcsőjét, azonban a 12-ből 11 zseton felhasználásával javított motort sem Austinban, sem egy héttel később, Mexikóban nem kérte a Red Bull.


Ahogy már megírtuk, a hétvégi Brazil Nagydíjon végre próbát tesznek az erőforrással, és most már azt is tudni, ki lesz, aki garantáltan hátrasorolásban részesül.
Az Autosport szerint Daniel Ricciardo biztosan megkapja a motorcsere miatt a 10 helyes büntetést, ugyanis nála a pénteki edzésektől ott lesz az autóban az erőforrás, csapattársa, Danyiil Kvjat esetében azonban csak az első nap tapasztalatai után döntenek a beszerelésről.
A Renault elsősorban a belső égésű komponens teljesítményét igyekezett javítani, valamint a turbót fejlesztették – a motor pályára küldése pedig mind a francia gyártó, mind a Red Bull számára kulcsfontosságú a 2016-os kilátásokat illetően.