F1: Sztárversenyzővel tárgyalt az új csapat

Grosjean kitolt a McLaren-pilótával

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.11.05. 09.40

A Forma-1-be 2016-ban belépő amerikai csapat egy nagy névvel és a McLarennél feleslegessé vált Kevin Magnussennel is tárgyalt, mielőtt Romain Grosjeant igazolta.

Bár a végleges bejelentés csak a múlt hétvégi Mexikói Nagydíj előtt történt meg, már nyár óta lehetett tudni, hogy a Forma-1-be jövőre belépő, a Ferrarival szorosan együttműködő Haas-csapat egyik versenyzője Maranellóból érkezik majd, az olasz csapatnál idén tesztpilótaként dolgozó Esteban Gutierrez lesz.
Az igazi kérdés az volt, hogy kié lesz a másik ülés: erre néhány hete kaptunk választ, amikor kiderült, hogy Romain Grosjean megunta a Lotus nehézségeit, a csapat jövőjét illető bizonytalanságot, és inkább az amerikaiakhoz igazolt.


Az új F1-es csapat alapító-tulajdonosa, Gene Haas a Forma-1 hivatalos oldalának nyilatkozva elárulta, hogy azért mások is képben voltak, többek között a McLarennél Fernando Alonso és Jenson Button megtartása miatt feleslegessé vált, épp a születésnapján, e-mailben dobott dán tehetség, Kevin Magnussen is.
“Tárgyaltunk Magnussennel, kiváló jelölt volt. A McLarennél nagyra becsülték őt. Az az igazság, hogy ha Romain nem jött volna, akkor Magnussennek adtuk volna az első számú ülést” – állította az amerikai motorsportszakember. 
Haas konkrét név említése nélkül azt is hozzátette, hogy egy másik jelenleg is az F1-ben vezető versenyzővel is beszéltek, de a “sztár” több hónapnyi tárgyalás után úgy döntött, hogy inkább a mostani alakulatánál marad.
Természetesen csakis találgatni tudunk, de a fentiek alapján a Le Mans-győztes Nico Hülkenberg, 2007-es világbajnok Kimi Räikkönen vagy akár 2009-es Jenson Button is lehetett az illető, hiszen őszig egyiküknek sem volt szerződése 2016-ra, bizonyalan volt a jövőjük.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.