F1: Megvan a Red Bull motorja?

Nem száll ki az energiaital-gyártó a Forma-1-ből

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.11.05. 13.30

Úgy tűnik, megoldódott a Red Bull Racing motorügye: a csapat a Renault erőforrását használja jövőre, de az egységet már függetlenül házon belül fejlesztik tovább 2016-ban

Az időnként igen bennfentes infókat is publikáló Thejudge13.com Forma-1-es blog azt állítja, megoldódott a Red Bull motorügye, a nagycsapatnak megvan az erőforrása a 2016-os idényre, így maradnak a Forma-1-ben.
Illien fejleszti tovább a Red BUll Renault-ját 


A blog szerint a Red Bull Racing és a Renault tegnap este egyezett meg arról, hogy a versenycsapat megkapja a francia gyártó friss, a Red Bull-lal idén közös munkában, 12 zseton felhasználásával fejlesztett erőforrását, amit jövőre Milton Keynes-ben a motorguru Mario Illiennel házon belül fejlesztenek tovább, és amelyhez a saját hibridrendszerüket csatlakoztatják.
Úgy tudni, a fő akadály a közösen fejlesztett motor szellemitulajdon-jogai körüli vita volt, erről sikerült mostanra megegyezni a Renault-val.
Red Bull Racing 2016-ban vagy márkanév nélkül, vagy esetleg a Renault-Nissan családhoz tartozó névadó szponzor, az Infiniti neve alatt használja majd az erőforrást.
Hivatalos megerősítés természetesen még nincs, de ha a hír igaz, akkor hamarosan várható, ahogy az is, hogy a Toro Rosso bejelenti a Ferrarihoz való visszatérését, valamint hogy megtörténik a Lotus renault-s átvétele. 

Kommentek

Norvégiában betiltották a dízelautókat

A rossz légminőség miatt Oslo átmenetileg kitiltotta a norvég fővárosból a gázolajjal üzemelő gépjárműveket.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

Magyar rekord a BMW-nél

Soha annyi új BMW nem kelt el Magyarországon, mint 2016-ban. A siker nem csak a hagyományos modelleké, Közép-Európában i-modellekből is nálunk fogy a legtöbb.

Súlyos kockázat a járműjavításhoz használt illegális eszköz

Súlyos közlekedésbiztonsági kockázatokat jelentenek az autókban használt szoftverek és egyéb műszaki elemek működését ellenőrző nem jogtiszta, vagy nem megfelelően frissített diagnosztikai eszközök – hívta fel a figyelmet a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT).

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

1,3 milliárd liter benzint fogyasztottunk tavaly

Tavaly 5,5 százalékkal, csaknem 3 milliárd 358 millió literre nőtt az üzemanyag-fogyasztás a magyar piacon, ezen belül a gázolaj iránti kereslet 6,4 százalékkal, a benziné pedig 4,1 százalékkal bővült az egy évvel korábbihoz képest.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Iszonyatos luxus-pickup a Mercedestől

Miközben a Nissannal közösen fejlesztett X-osztály mezei munkaeszköznek ígérkezik, a cég más részlegei nem voltak ennyire józan gondolkodásúak.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

Betegségnevű elektromos szupersportkocsi, de honnan?!

A Dendrobium nem valami alattomos gombás fertőzés, hanem egy futurisztikus külsejű sportkocsi, amely egyrészt elektromos, másrészt hamarosan gyártani fogják, harmadrész szingapúri.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.