F1: Massa megfontolja a visszavonulást

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.11.05. 12.30

Felipe Massa azt mondja, 2016 után csak akkor marad a Forma-1-ben, ha versenyképes csapatnál lesz helye. Nem fél a visszavonulás lehetőségétől sem.

A 36 éves Kimi Räikkönen és a 35 éves Jenson Button után a 34 éves Felipe Massa a Forma-1 jelenlegi mezőnyének harmadik legöregebb tagja. A sportágban még 2002-ben bemutatkozott, 2006-13 között a Ferrarinál nyolc idényt lehúzott brazil tavaly óta a magára talált Williamsnél versenyez, szerződése a jövő év végéig szól.
A 11-szeres futamgyőztes veterán versenyző a brazil UOL Esportének nyilatkozva a jövőről, a visszavonulása lehetőségéről beszélt a napokban:


“A következő szezon a szerződésem utolsó éve, szóval fontos lesz abból a szempontból, hogy lássam, maradok-e vagy sem. Ha lehetőségem lesz versenyképes csapatnál vezetni, akkor maradok, ha nem, akkor abbahagyom. Akkor maradok az F1-ben, ha olyan csapatnál lehetek, mint a Williams, ahol szívesen vagyok és örömmel dolgoznak velem. Az ad motivációt, ha az ember érzi, hogy szeretik.”
“Úgy gondolom, nem félek majd befejezni, ha úgy alakul, tudom, hogy egyszer mindenki számára eljön az idő, hogy abbahagyja. Bár úgy érzem, számomra még nincs itt az az idő.”
A fentiek miatt Massának egyelőre nincsenek is konkrétabb tervei a jövőt illetően: “Nem tudom még, hogy visszaköltözünk-e Brazíliába, vagy épp maradunk Monacóban. Miamit is imádom, lehet, hogy ott fogunk élni. De van még időm meggondolni ezt.”
A kérdésre, hogy az F1 után opció lehet-e számára mondjuk az amerikai NASCAR, így felelt: “Náluk túl sok a futam! A családom meg is ölne, ha minden hétvégén versenyeznék!”

Kommentek

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.