F1: Rosbergé a második edzés

Forma-1 Mexikói Nagydí, 2. szabadedzés

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.30. 22.45

A Mexikói Nagydíj második szabadedzésén a mercedeses Nico Rosberg zárt az élen, mögötte a két Red Bull, Lewis Hamilton a 4., Vettel hajszállal mögötte az 5.

A Mexikói Nagydíj második szabadedzése túlnyomórészt száraz körülmények zajlott – az eső az utolsó 6-8 percre érkezett meg -, de az Autodromo Hermanos Rodriguez pálya továbbra is nagyon csúszós maradt.
A nehéz körülmények miatt a délelőttihez hasonlóan sokan hibáztak, fékezték el magukat, pördültek meg, jártak a bukótérben itt vagy ott, de komolyabb incidens csak a délelőtti gyakorláson leggyorsabb Max Verstappennel történt, aki alig néhány perc után falnak vágta a Toro Rossót a 16-os kanyarban, valamint a williamses Valtteri Bottas törte le az első szárnyát, amikor a DRS hibája maitt az első kanyar féktávján keresztbe fordult.


A lágy gumis etapokon a leggyorsabb a mercedeses Nico Rosberg volt, de a Red Bull is versenyképesnek bizonyult, Danyiil Kvjat és Daniel Ricciardo is Lewis Hamilton előtt zárt. A ferraris Sebastian Vettel a világbajnok tempóját hozta, mindössze két századdal volt lassabb.
A top10 második felében Kimi Räikkönen, a két Williams-versenyző, valamint a két McLaren-pilóta zárt, igaz, a Honda motorja sosem szólt még olyan rosszul, mint ezen a pénteken, és Alonso és Button is sokat panaszkodott a rádión.
Rosberg délelőtt féktüzét követően délután Romain Grosjean Lotusában gyulladt ki valami, de a francia biztonságosan félre tudott állni az autóval, és a tűz sem harapózott el.
F1: Rosbergé a második edzés 1

Kommentek

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

Marad Rexton a SsangYong csúcsmodellje

Nem várta meg a világpremiert a SsangYong, idő előtt bemutatott két képet a múlt héten beharangozott nagy szabadidő-modelljéről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.