A Mexikóban tomboló Patrícia hurrikán még az USA-ban, az északkeletre fekvő Texasban is érezteti hatását, szombaton a Forma-1-es Amerikai Nagydíjnak otthont adó Austinban és környékén egész nap szakadt. 
A harmadik szabadedzést még megtartották a Circuit of the Amercas pályán, de a délutáni időmérőt már nem tudták elindítani a folyamatosan zuhogó eső miatt, három óra halasztgatás után végül vasárnap délelőtt 9-re (nekünk 15 óra) helyezték át a kvalifikációt.
Messze nem ez az első eset, amikor az eső erősebbnek bizonyul a modern technikánál, összeszedtünk öt alkalmat a közelmúltból, amikor a Forma-1 ideiglenesen vagy teljesen kapitulálni kényszerült.
2004-es Japán Nagydíj
A távol-keleti országhoz közelítő Ma-on tájfun miatt az F1-esek nem is próbálkoztak szombaton, töröltek mindent, a két időmérőt vasárnapra helyezték át.
2009-es Maláj Nagydíj
Az F1 maroknyi félpontos versenyeinek egyike: a szepangi futam 19 körében esni kezdett, majd a 30. kör után gyakorlatilag leszakadt az ég, az autókat lehetetlen volt a pályán tartani. A körözést a 33. körben megszakították, a rajtrácsra felsorakozott mezőny hosszasan várt, de végül a közelgő alkony miatt úgy döntöttek, nem indítják újra a versenyt. Mivel a táv 75 %-át nem érték el, csak fele pontokat osztottak. A futam arról is emlékezetes, hogy míg a többiek odakint várták a fejleményeket, a Ferrari KERS-hibája miatt Kimi Räikkönen kiszállt, és már jégkrémet nyalogatott.
2010-es Japán Nagydíj
A tegnapival szinte egyező forgatókönyv: a szüntelenül zuhogó eső miatt több halasztást követően lemondtak az időmérő szombati megtartásáról, vasárnapra helyezték át a kvalifikációt.
2011-es Kanadai Nagydíj
A Forma-1 modern kori történetének leghosszabb versenye. A 4 óra 4 perces futam az eső miatt a biztonsági autó felvezetésével kezdődött, és tulajdonképpen két menetben zajlott: az égi áldás miatt a 26. körben megszakították a versenyt, majd több mint két óra(!) várakozás után indították újra. 
2013-as Ausztrál Nagydíj
Két éve is beleszólt az eső az időmérőbe, méghozzá két félre bontotta azt. A Q1 még úgy-ahogy normálisan lezajlott Melbourne-ben, de több baleset is történt, a törmelékek eltakarítsa miatt hosszabbra nyúlt szünetben pedig szakadni kezdett. A Q2 kezdését többször is halasztották, de végül úgy döntöttek, nincs értelme a várakozásnak, így a második és harmadik menetet vasárnapra tették át.
Említést érdemel még az őrületes roncsderbivé fajuló 2003-as Brazil Nagydíj, a 2007-es Európa Nagydíj, amelyen a rajt pillanatában leszakadó eső az egy futamra a sereghajtó Spykerhez beugrott Marcus Winkelhockot az élre repítette, valamint a 2007-es Japán Nagydíj is, amelyen mindenki esett-kelt, és a biztonsági autó vezette a legtöbb kört.