F1: A Red Bullnak nem elég a Renault fejlesztése

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.23. 08.30

A két Red Bull-csapat pilótái arra utaltak, hogy a Renault feleslegesen vitte Austinba a fejlesztett erőforrását, nem éri meg nekik a csere.

A Renault a 2014-es szezonban első ízben végzett érdemi teljesítménynövelő fejlesztést az erőforrásán, amelyre a 12-ből 11 zsetont el is költöttek. Úgy tűnik azonban, hogy hiába szállították Austinba a friss erőforrásokat, a Red Bull-csapatok autóiban maradnak a régi specifikációjú darabok.


“Itt van, rendelkezésünkre áll, ha szeretnénk használni, de az hátrasorolással járna. Meg kell látnunk, hogy megéri-e. Az eddig hallottak alapján nem valami nagy a fejlődés, én úgy tudom, nem igazán érné meg a csere. Szerintem nem hozna annyit, hogy a mezőny végéről indulva előrejussunk. Pillanatnyilag nem valószínű, hogy használni fogjuk, ennyi. Reméljük, hogy azt mondják, komolyabb lóerő-növekedést hoz, de reálisan nézve nem hoz majd sokat” – nyilatkozta csütörtökön Daniel Ricciardo.
A Toro Rossó-s ifjabb Carlos Sainz megerősítette, hogy az ő autójukba biztosan nem kerül be az új Renault sem Austinban, sem a további három futamon.


“Mi az év hátralevő részében is maradunk a régi specifikációnál. A Renault-tól kapott adatok alapján nem éri meg a hátrasorolás, nem éri meg a mezőny végéről indulni miatta. Az utolsó négy pálya hasonló, nem ideálisak számunkra, ugyanis vannak hosszú egyeneseik, de nem is olyan rosszak. Szóval ha van esélyünk a top10-re, a top8-ra, akkor nincs értelme a rajtrács végéről indulni, nem éri meg.”
“Maradunk a jelenlegi specifikációnál, arra elég jó, hogy befejezzük vele az évet, és van is még belőle elég.”
A Red Bull Racing lépése egyébként a csapat Forma-1-es jövőjéről is árulkodhat, hiszen ha a a pakliban van a Renault-val való folytatás, akkor minden bizonnyal kipróbálják azért az új motort, hogy lássák, mire számíthatnak, ha viszont egyáltalán nem élnek vele, akkor reálisabbnak tűnik a kiszállás.

Kommentek

Norvégiában betiltották a dízelautókat

A rossz légminőség miatt Oslo átmenetileg kitiltotta a norvég fővárosból a gázolajjal üzemelő gépjárműveket.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

Magyar rekord a BMW-nél

Soha annyi új BMW nem kelt el Magyarországon, mint 2016-ban. A siker nem csak a hagyományos modelleké, Közép-Európában i-modellekből is nálunk fogy a legtöbb.

Súlyos kockázat a járműjavításhoz használt illegális eszköz

Súlyos közlekedésbiztonsági kockázatokat jelentenek az autókban használt szoftverek és egyéb műszaki elemek működését ellenőrző nem jogtiszta, vagy nem megfelelően frissített diagnosztikai eszközök – hívta fel a figyelmet a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT).

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

1,3 milliárd liter benzint fogyasztottunk tavaly

Tavaly 5,5 százalékkal, csaknem 3 milliárd 358 millió literre nőtt az üzemanyag-fogyasztás a magyar piacon, ezen belül a gázolaj iránti kereslet 6,4 százalékkal, a benziné pedig 4,1 százalékkal bővült az egy évvel korábbihoz képest.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Iszonyatos luxus-pickup a Mercedestől

Miközben a Nissannal közösen fejlesztett X-osztály mezei munkaeszköznek ígérkezik, a cég más részlegei nem voltak ennyire józan gondolkodásúak.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

Betegségnevű elektromos szupersportkocsi, de honnan?!

A Dendrobium nem valami alattomos gombás fertőzés, hanem egy futurisztikus külsejű sportkocsi, amely egyrészt elektromos, másrészt hamarosan gyártani fogják, harmadrész szingapúri.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.