F1: A Red Bullnak nem elég a Renault fejlesztése

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.23. 08.30

A két Red Bull-csapat pilótái arra utaltak, hogy a Renault feleslegesen vitte Austinba a fejlesztett erőforrását, nem éri meg nekik a csere.

A Renault a 2014-es szezonban első ízben végzett érdemi teljesítménynövelő fejlesztést az erőforrásán, amelyre a 12-ből 11 zsetont el is költöttek. Úgy tűnik azonban, hogy hiába szállították Austinba a friss erőforrásokat, a Red Bull-csapatok autóiban maradnak a régi specifikációjú darabok.


“Itt van, rendelkezésünkre áll, ha szeretnénk használni, de az hátrasorolással járna. Meg kell látnunk, hogy megéri-e. Az eddig hallottak alapján nem valami nagy a fejlődés, én úgy tudom, nem igazán érné meg a csere. Szerintem nem hozna annyit, hogy a mezőny végéről indulva előrejussunk. Pillanatnyilag nem valószínű, hogy használni fogjuk, ennyi. Reméljük, hogy azt mondják, komolyabb lóerő-növekedést hoz, de reálisan nézve nem hoz majd sokat” – nyilatkozta csütörtökön Daniel Ricciardo.
A Toro Rossó-s ifjabb Carlos Sainz megerősítette, hogy az ő autójukba biztosan nem kerül be az új Renault sem Austinban, sem a további három futamon.


“Mi az év hátralevő részében is maradunk a régi specifikációnál. A Renault-tól kapott adatok alapján nem éri meg a hátrasorolás, nem éri meg a mezőny végéről indulni miatta. Az utolsó négy pálya hasonló, nem ideálisak számunkra, ugyanis vannak hosszú egyeneseik, de nem is olyan rosszak. Szóval ha van esélyünk a top10-re, a top8-ra, akkor nincs értelme a rajtrács végéről indulni, nem éri meg.”
“Maradunk a jelenlegi specifikációnál, arra elég jó, hogy befejezzük vele az évet, és van is még belőle elég.”
A Red Bull Racing lépése egyébként a csapat Forma-1-es jövőjéről is árulkodhat, hiszen ha a a pakliban van a Renault-val való folytatás, akkor minden bizonnyal kipróbálják azért az új motort, hogy lássák, mire számíthatnak, ha viszont egyáltalán nem élnek vele, akkor reálisabbnak tűnik a kiszállás.

Kommentek

F1: Váratlan pilótacsere az Ausztrál Nagydíj előtt

Az Ausztrál Nagydíj szombati, harmadik szabadedzése előtt a Sauber-csapat versenyzőt cserélt, a még januárban megsérült Pascal Wehrleint kiszállították, az olasz Antonio Giovinazzi kap Forma-1-es bemutatkozási lehetőséget.

F1: Legyél Lewis Hamilton VIP-vendége! – videó

A háromszoros világbajnok videós idegenvezetést tart a Mercedes melbourne-i csapatpavilonjában a kávézótól a konyháig.

Videó: Így kap másfél másodpercet Alonso Räikkönentől

Melbourne-i belső kamerás kör a mezőny két veteránjától a McLaren és a Ferrari közti különbségről.

F1: Óriási aranyköpés a Ferrari-főnöktől – videó

A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene így írta le két szóban Sebastian Vettelt és Kimi Räikkönent.

Magyar gyerekek rajzolták le a jövőt

Hetedik alkalommal hirdette meg a Toyota magyar gyerekek számára is a Toyota Dream Car rajzversenyt: a megmérettetés arra ösztönözte a gyerekeket, hogy rajzolják le, milyennek képzelik el egy szebb jövő autóit.

F1: Letiltották a Haas légterelőjét

A Nemzetközi Automobil Szövetség az Ausztrál Nagydíj második szabadedzésére levetette a Haas-csapat autójáról a T szárnyat. Túl hajlékony volt.

A Fiat motoros Zsiguli legendája

Az idei első nagyszabású autós rendezvényen, az Autó Motor és Tuning Show-n rengeteg csemege akad a géprajongók számára. A széles és ültetett karosszériák, felhúzott motorok kavalkádján túl a veteránok csendes csarnoka is tartogat meglepetéseket.

F1: Újabb motort fejleszt a Honda

Bár az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein a McLaren elfogadhatóan szerepelt, a Hondánál tudják, hogy a jelenlegi erőforrással nem tudnak messzire jutni. Újat fejlesztenek májusra.

Új csúcsmodellt kap a koreai terepspecialista

Jövő csütörtökön mutatkozik be a SsangYong eddigi legnagyobb szabadidőjárműve. Egyelőre még neve sincs az autónak.

Jogtalanul büntették autósok ezreit Budapesten?

Tarlós István szerint jogtalanul bírságoltak meg rengeteg autóst Budapesten. A főpolgármester arra buzdít, hogy ne fizessenek az autósok.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.