F1: A Mercedes segít a Renault-nak és a Hondának

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.21. 11.35

A Mercedes csapatfőnöke azt mondja, félretették a saját érdekeiket, hogy a Renault-nak és a Hondának esélye legyen felzárkózni hozzájuk. A verseny az első.

Ahogy a Vezess.hu is megírta, a Forma-1-es motorgyártók és a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) múlt heti tárgyalásán megegyeztek, hogy nem követik a motorfejlesztések fokozatos korlátozásának eredetileg elhatározott menetrendjét, a 25 helyett 2016-ban is 32 zseton áll majd rendelkezésre a fejlesztésekhez, amit nem kell lezárni a február végén, hanem egész évben lehetőség lesz a munkára.
A Ferrari és a még idén is küszködő Renault már tavaly felvetette ezt, de az óriási fölényt élvező Mercedes korábban elutasította a lazítást, most viszont meggondolták magukat, a csapatfőnök, Toto Wolff így indokolt:


“Ebben az ügyben arra kellett tekintettel lennünk, hogy versenyképes csapatokból álló környezetre van szükségünk. A Honda és a Renault szeretne versenyben lenni velünk, szóval nem feszülhettünk bele a kérdésbe, nem szabad mindig csak a saját érdekeinknek megfelelően alakítani a szabályokat. Néha a többieknek is adni kell játékteret. A Honda egy évvel később lépett be, a Renault pedig gyári csapatot indít jövőre” – mondta a német Spoxnak.
“Szóval ebben az esetben a szabályok lazítása a megfelelő lépés, és ezzel azt is megússzuk, hogy azt kelljen hallgatnunk, hogy a motorok befagyasztása miatt a többiek nem képesek felzárkózni. Most már egyenlőek az esélyek, szerintem ez fontos” – tette hozzá.

Kommentek

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.