F1: Hamilton megkavarná a versenyhétvégéket

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.19. 12.15

A Forma-1-es címvédő szerint mára nagyon unalmassá váltak az állandó forgatókönyv szerint zajló versenyhétvégék, ő örömmel látna bármilyen változtatást.

A Forma-1 fejesei a színfalak mögött jó ideje tárgyalnak arról, hogyan lehetne izgalmasabbá és nézőbarátabbá tenni a versenyhétvégéket, és bár részleteket nem tudni, az ötletek között ott van a szabadedzések átszervezése, lerövidítése, vagy akár ejtése, a kvalifikációs futam rendezése és a fordított rajtsorrend is.
A hamarosan háromszoros világbajnok Lewis Hamilton bármilyen változtatást támogat, ő egyértelműen úgy érzi, hogy unalmasak a hétvégék. A szabadedzések “feleslegességét” igazolja például, hogy az Orosz Nagydíjon takarítás, eső, balesetek miatt nem történt érdemi munka.


“Biztos vagyok benne, hogy mindenki unta, ha odakapcsolt és nézte, hiszen semmi sem történt. A tévéseknek, és nekünk, a versenyzőknek, szerelőknek, mérnököknek is unalmas volt. Nekem is elúszott egy F1-es vezetési lehetőségem, elhihetik, hogy nem örültem. Minden egyes nap áldás, amikor vezethetek, szóval szívás, ha nem jön össze.”
“Forma-1-rajongóként én 1000 százalékosan támogatnám a változtatásokat. Amióta kilenc évé itt vagyok, gyakorlatilag ugyanúgy zajlik minden csütörtök, péntek, szombat és vasárnap. Az időmérő változott egy kicsit, de összességében tök ugyanaz a formátum.”
“Szerintem nem lenne rossz, ha valamelyik hétvége valami szuperhétvége lenne, a következő pedig megint valami más, mondjuk változó rajtsorrenddel vagy tudomisén. De mindenképp jó lenne, ha tudhatnánk, hogy nem mindig ugyanaz jön.”
A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff ugyanakkor figyelmeztet, hogy bár folynak a megbeszélések, de mindenki számára kielégítő megoldást nehéz találni.
“Foglalkozunk a témával, de őszintén nem tudom, hogy mi lenne a jó: legyen kvalifikációs futam, fordított rajtrács? Akármi is kerül szóba, amikor a nagyközönség értesül róla, kiakadnak, és azt mondják, hogy megőrültünk a Stratégiai Munkacsoportban.”

Kommentek

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.