F1: A Merci-bajnok helye nem garantált

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.19. 15.40

Hiába lett a hétvégén minden idők legfiatalabb DTM-bajnoka, a mercedeses Pascal Wehrlein 2016-os Forma-1-es bemutatkozása nem elrendezett kérdés.

Egy héttel azután, hogy a Mercedes megnyerte a 2015-ös Forma-1-es konstruktőri bajnoki címet Oroszországban, a múlt hétvégén a Német Túraautó-bajnokságban ünnepelhettek, ugyanis a csapatbajnoki címet megszerző gooix/Original-Teile Mercedes-AMG pilótája, Pascal Wehrlein egyéniben is győzedelmeskedett, pontosan 21 évesen – a születésnapja vasárnap volt – a DTM történetének legfiatalabb bajnoka lett.
“A Forma-1-es konstruktőri és minden bizonnyal egyéni cím, valamint a DTM-es egyéni győzelem még soha senkinek nem jött össze eddig” – nyilatkozta a büszkén a Mercedes motorsportfőnöke, Toto Wolff.


Hiába azonban a DTM-es siker, a Forma-1-es csapat tesztelőjeként is dolgozó Wehrlein F1-es továbblépése egyáltalán nem biztos. A német ifjonc ugyan jó esélyekkel indul a 2016-ra Mercedes-motorokra váltó sereghajtónál, a Manornál, de nem fogják minden áron betolni oda.
“Messze nem garantált, hogy Pascal a Manorhoz megy. Ha túl sokat kérnek az ülésért, akkor nem fog menni. Persze ha jönnek a harmadik autók, akkor Pascalnak további lehetősége adódik” – magyarázta Wolff. 
Wehrlein a múlt héten maga is óvatosan beszélt, azt mondta, dönthetnek úgy, hogy még egy évet tölt a DTM-ben.

Kommentek

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.