Vettel: Sportoló vagyok, nem sztár

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.13. 13.45

Sebastian Vettel egyáltalán nem kér bocsánatot, amiért a magánéletét a legszigorúbban elkülöníti a sportkarrierjétől. Ő nem Hamilton.

Míg a közösségi médiában a csapból is Lewis Hamilton folyik, a Mercedes angolja a Twitteren és az Instagramon – sőt a múlt hét óta a tinik által tudjuk, mire használt Snapchaten is – folyamatosan ontja a posztokat arról, mikor milyen divatbemutatón, gálán, partin volt, vagy épp hogy mit csinál a kutyája, vagy finom-e a mogyoróvajas pirítósa, a négyszeres világbajnok Sebastian Vettel pályán kívüli életére fátyol borul.
A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone többször kritizálta is emiatt a Ferrari németjét, de ő nem hajlandó bocsánatot kérni, amiért óvja a magánszféráját.
“Az én életstílusom a lehető legtávolabb áll Hamiltonétól. Persze mindenki úgy éli az életét, ahogy szeretné, de engem most épp eléggé lefoglal az F1-es munkám, ugyanis a Ferrari még nem tart ott, ahol szeretnénk” – nyilatkozta a spanyol El Paísnak.
“Vannak, akik tisztelnek, mások meg nem. Én sportoló vagyok, semmi több. Az egy dolog, amikor a rajtrácson állok, és a szurkolók tömege biztat Vettel- és Ferrari-zászlókkal, a magánéletem pedig egy másik. Nem feltétlenül kell összekapcsolni a kettőt, én legalábbis így látom.”
Vettel olyannyira külön kezeli a magánéletét, hogy második kislánya születéséről is csak egy kamera által véletlenül elcsípett beszélgetésből értesülhettünk: Szocsiban a Ferrari-főnök, Maurizio Arrivabene megkérdezte a versenyzőt, hogy “Matilda, ő az első?”, “nem, a második”, felelte a pilóta.  

Kommentek

F1: Massa nem hiszi, hogy lelépne Alonso

Felipe Massa szerint igen valószínűtlen, hogy volt csapattársa annyira kiábránduljon, hogy a szezon közben elhagyja a McLaren-Hondát.

F1: Fél másodperc kéne a Red Bullnak

A Red Bull főnöke szerint nagyjából fél másodpercet kellene gyorsulniuk, hogy harcban lehessenek a Mercedesszel és a Ferrarival. A Renault Barcelonára, de főképp a Kanadai Nagydíjra készül fejlesztési lépcsővel.

F1: Minden expilóta paddockbelépőt kaphat

A Forma-1 új tulajdonosa minden korábbi F1-pilótát szívesen lát a paddockban, egyetlen feltétele lesz csak a belépő igénylésének.

F1: A Ferrari újra kölcsönadná a tartalékost

Olasz sajtóértesülés szerint a Ferrari a következő, kínai-bahreini dupla versenyhétvégére is a Sauber rendelkezésére bocsátotta a tartalékosát, Antonio Giovinazzit. Nem volt könnyű döntés.

Óriási áresés jön a hazai benzinkutakon

Jelentősen csökken az üzemanyagok ára szombaton a jövedéki adó változása miatt.

Lehet, hogy eddig rosszul gyalogoltál

Simán lehet, hogy eddig rosszul használtad a zebrát.

Zöld energiára váltanak Európa több országában

A svéd Scania több európai országban teljesen megújuló energiára tér át a gyártás- és a szervizelés terén.

Top 10: Lakókocsik – fillérestől a 40 milliósig

A lakókocsik lehetnek ezerfélék. Kicsik, praktikusak, vagy éppen könnyűek, esetleg zsúfolva vannak extrákkal. Mutatunk pár különleges darabot.

Végre retteghetnek a magyar kilométeróra-csalók

Kétfordulós tárgyalásos eljárásban keres vállalkozót a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. egy olyan platform létrehozására, amely végigkíséri az autókat az újként történt eladástól a bontásig. Az adatokat bárki lekérdezheti majd.

F1: Ecclestone-t meghívták a Bahreini Nagydíjra

Az F1 januárban letett urát, Bernie Ecclestone-t az arab királyság koronahercege hívta meg a két hét múlva következő futamra.

A Wankel-motorral röfögő Ladáknál nincs érdekesebb orosz vas

Különc gépek életben tartói, áldás rátok! Nélkületek, elkötelezett őrültek nélkül, mi sem csodálhatnánk ezeket a gazdasági zsákutcának bizonyuló, korántsem hibátlan, de annál különlegesebb szerkezeteket.

F1: Nem tudni, mikor lesz versenyképes Honda-motor

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj megerősítette a téli tesztek tapasztalatait, miszerint továbbra is a Hondáé a legrosszabb F1-es motor, de egyelőre nem tudni, mikor kaphat jobban a McLaren a japánoktól.

Több millió veszélyes autót hív vissza a Toyota

Közel hárommillió autót hív vissza a Toyota a Takata légzsákok meghibásodásának kockázata miatt.

Szomorú látvány: itt tárolja a VW a dízelbotrány miatt visszavett autókat

A 2015-ben kirobbant VW-dízelbotrány szinte az egész világot érintette, a német gyártó pedig kénytelen volt néhány helyen visszavásárolni a “csaló” autókat.

Tarlós tovább üti a köztereseket, újabb fejlemény

Tarlós István szerint az autósok bírságolását érintően nem működhetnek úgy a kerületi közterület-felügyelők, mint “a legrosszabb időkre emlékeztető önkéntes rendőrök”.

Félelmetes hajsza az autópályán

Ez a videó olyan, mintha a Need for Speedet néznénk, abban vannak hasonló csapatos száguldások.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.