F1: Nyitott a Red Bull-Renault folytatás

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.10. 17.30

A Red Bull csapatfőnöke Szocsiban elismerte, hogy a lehetőségek között van, hogy az eddig szapult Renault-val maradjanak 2016-ra is.

Miután a Mercedes és a Ferrari is elutasította a motorért kopogtató Red Bullt, egészen valós lehetőséggé vált az energiaital-gyártó Forma-1-es kiszállása. Szocsiban folynak a vésztárgyalások, szombaton a Red Bull csapatfőnöke már nem zárta ki, hogy az elmúlt másfél évben szidott, szapult, megalázott Renault-val folytassák 2016-ban.


“Ebben a pillanatban még semmi sem dőlt el, több lehetséges megoldáson is dolgozunk. Természetesen Bernie (Ecclestone) is tevékenyen részt vesz ebben, nagyon szeretne megoldást találni. Túl jó csapat ez ahhoz, hogy kipottyanjon az F1-ből, nagyon sok dolgozó jövője függ a végső döntéstől, szóval fontos, hogy a lehető legjobb döntés szülessen” – magyarázta a brit Sky Sportsnak.
Amikor a tévériporter, Ted Kravitz szembesítette azzal, hogy Mercedes és a Ferrari visszautasítása után csakis az eddig kritizált Renault maradt számukra, Horner hímezett-hámozott, de már jóval barátságosabb hangot ütött meg.
“Sok a szóbeszéd, mindenkinek van véleménye arról, hogy mit tegyünk és mit ne. Bizony értelemben a saját sikerünk áldozata vagyunk, érthető, hogy miért remegnek a gyártók attól, hogy nekünk motort adjanak. De találunk megoldást, remélhetőleg olyat, amellyel újra győzelmekért küzdhetünk. Még minden nyitott. Na jó, majdnem minden”


“Hivatalosan még nem váltunk el a Renault-tól, bár nehéz elképzelni a közös folytatást. De ez itt az F1, semmi sem lehetetlen. Egyelőre várjuk, hogy ők mit is fognak lépni. Megveszik-e a Lotust vagy teljesen kiszállnak?”
“Az emberek azt nem tudják, hogy a háttérben milyen munka folyik, milyen elkötelezettséggel próbáljuk fejleszteni az erőforrást, milyen befektetés történt, milyen megoldásokat ajánlottunk. Az én dolgom az, hogy az F1-ben tartsam a Red Bullt, ezért pedig minden lehetséges érdeklődővel tárgyalunk.”
Horner azért azt is elismerte, hogy nem az ő kezében van a Red Bull F1-es jövője.


“A végső döntés Dietriché (Mateschitz, tulajdonos). Én annyit tehetek, hogy elé tárom a lehetséges megoldásokat, ő pedig dönt. De nagyon szereti ezt a csapatot, a Red Bull pedig mindenki másnál többet invesztált a Forma-1-ben az elmúlt évtizedben. Dietrich törődik a dolgozókkal, törődik a jövőnkkel.”
“Már 20 éve az F1-ben van, előbb szponzorként, majd csapattulajdonosként. Egyszerűen csak azt akarja, hogy versenyképes helyzetben legyünk. Remélhetőleg olyan megoldást találunk, ami lehetővé teszi majd ezt.”

Kommentek

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.