F1: Nyitott a Red Bull-Renault folytatás

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.10. 17.30

A Red Bull csapatfőnöke Szocsiban elismerte, hogy a lehetőségek között van, hogy az eddig szapult Renault-val maradjanak 2016-ra is.

Miután a Mercedes és a Ferrari is elutasította a motorért kopogtató Red Bullt, egészen valós lehetőséggé vált az energiaital-gyártó Forma-1-es kiszállása. Szocsiban folynak a vésztárgyalások, szombaton a Red Bull csapatfőnöke már nem zárta ki, hogy az elmúlt másfél évben szidott, szapult, megalázott Renault-val folytassák 2016-ban.


“Ebben a pillanatban még semmi sem dőlt el, több lehetséges megoldáson is dolgozunk. Természetesen Bernie (Ecclestone) is tevékenyen részt vesz ebben, nagyon szeretne megoldást találni. Túl jó csapat ez ahhoz, hogy kipottyanjon az F1-ből, nagyon sok dolgozó jövője függ a végső döntéstől, szóval fontos, hogy a lehető legjobb döntés szülessen” – magyarázta a brit Sky Sportsnak.
Amikor a tévériporter, Ted Kravitz szembesítette azzal, hogy Mercedes és a Ferrari visszautasítása után csakis az eddig kritizált Renault maradt számukra, Horner hímezett-hámozott, de már jóval barátságosabb hangot ütött meg.
“Sok a szóbeszéd, mindenkinek van véleménye arról, hogy mit tegyünk és mit ne. Bizony értelemben a saját sikerünk áldozata vagyunk, érthető, hogy miért remegnek a gyártók attól, hogy nekünk motort adjanak. De találunk megoldást, remélhetőleg olyat, amellyel újra győzelmekért küzdhetünk. Még minden nyitott. Na jó, majdnem minden”


“Hivatalosan még nem váltunk el a Renault-tól, bár nehéz elképzelni a közös folytatást. De ez itt az F1, semmi sem lehetetlen. Egyelőre várjuk, hogy ők mit is fognak lépni. Megveszik-e a Lotust vagy teljesen kiszállnak?”
“Az emberek azt nem tudják, hogy a háttérben milyen munka folyik, milyen elkötelezettséggel próbáljuk fejleszteni az erőforrást, milyen befektetés történt, milyen megoldásokat ajánlottunk. Az én dolgom az, hogy az F1-ben tartsam a Red Bullt, ezért pedig minden lehetséges érdeklődővel tárgyalunk.”
Horner azért azt is elismerte, hogy nem az ő kezében van a Red Bull F1-es jövője.


“A végső döntés Dietriché (Mateschitz, tulajdonos). Én annyit tehetek, hogy elé tárom a lehetséges megoldásokat, ő pedig dönt. De nagyon szereti ezt a csapatot, a Red Bull pedig mindenki másnál többet invesztált a Forma-1-ben az elmúlt évtizedben. Dietrich törődik a dolgozókkal, törődik a jövőnkkel.”
“Már 20 éve az F1-ben van, előbb szponzorként, majd csapattulajdonosként. Egyszerűen csak azt akarja, hogy versenyképes helyzetben legyünk. Remélhetőleg olyan megoldást találunk, ami lehetővé teszi majd ezt.”

Kommentek

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.