Ugyan a Mercedes AMG-nek elég lesz csak 3 ponttal többet szereznie a Ferrarinál az Orosz Nagydíjon, hogy meglegyen a második konstruktőri bajnoki cím, benne van a pakliban, hogy ez most nem sikerül, akár a szingapúri esés-kelés is ismétlődhet.
Újra a rettegett szuperlágy


“Hála az égnek, sikerült magunk mögött hagyni a szingapúri traumát, ennyi t erről. Nagy megkönnyebbülés, hogy visszatértünk oda, ahol lennünk kell, így is kell. De a bajnokság még nem zárult le, engem aggaszt, hogy a következő futamon, Szocsiban nagyon hasonló az aszfalt a szingapúrihoz. Szóval még nincs vége, keményen kell dolgoznunk, versenyképesnek kell maradnunk” – mondta a csapat címzetes elnöke, Niki Lauda.
A tavalyi, első Orosz Nagydíjra a Pirelli konzervatívan választott gumikat, a közepest és a lágyat szállította a gyártó – borzalmasan unalmas futam is kerekedett -, idén viszont a Szingapúrban a Mercedesen kifogó lágy-szuperlágy párost viszi Szocsiba, tehát van miért cidrizni.
“Tavaly kihívást jelentett a hétvége, új, megismerésre váró pálya, friss aszfalt, amin egy kicsit szokatlanul viselkedtek a gumik. Idén egy fokozattal lágyabb lesz a kínálat, a lágy és a szuperlágy jön, talán azért is, mert tavaly Nico egy szett gumin gyakorlatilag végig tudta csinálni a versenyt. Mostanra, egy év után az aszfalt is öregedett, szóval minden eshetőségre fel kell készülnünk” – magyarázta a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe.