F1: Megint téma a harmadik autók bevetése

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.10.05. 12.15

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone ne aggódik amiatt, hogy 2016-ban foghíjas lesz a mezőny, a kiesők helyét a háromautós nagyokkal pótolnák.

A Lotus ugyan megmenekülni látszik a Renault beszállásával, de a pénzügyileg továbbra is nehéz helyzetben lévő Sauber és Force India jövője homályos, ahogy az is nagy kérdés, hogy a Red Bull Racing és a Toro Rosso ott lesz-e a rajtrácson 2016-ban.
Négy autót is kivonhat a Red Bull


A legrosszabb esetben akár nyolc autóval is csökkenhet a mezőny, de az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone nem aggódik, kedvenc, régóta szorgalmazott ötlete lehet a megoldás: a nagycsapatok 2-2 helyett 3-3 autót indítanának ilyen esetben.
“Vannak csapatok, amelyek szeretnének három autót, és sokan vannak olyanok, akik szívesebben néznének egy harmadik Ferrarit versenyezni, mint egy versenyképtelen autót. A jövő hónapban kiderül, hogy elindulunk-e ebbe az irányba” – nyilatkozta a hétvégén a holland De Telegraafnak.
Ami konkrétan a Red Bullt illeti, Ecclestone elismerte, hogy még ő maga sem sejti, mi lesz a vége: “Nagyon összetett helyzet, számos érdekütközéssel. Miért is akarnának segíteni rajtuk a riválisaik, ha aztán a saját fegyvereikkel győzik le őket?”

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.